Ja, sannerligen. Men regn och blåst!
Är det ett hurtta täcke du har på hunden?
Hu ja! Visst känns det att hösten kommit in över landet. Inte så roligt alls, men jag gillar hösten och dess fina färger. Men inte det med regn och rusk. Blöta skitiga hundar är inte alltid så kul. Men det är nog en tjusningen det med,,,
Jag har Hurtta till mina hundar, och gillar dom stenskarpt
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Ja, hurtta sitter verkligen jättebra på hunden!
Funderar på ett av deras nya täcken i deras outdoor collektion ("frost" ngt tror jag det hette) till min pudelherre som behöver hjälp med att värma sig under kalla dagar utomhus.
Nej, hösten är helt okej. Jag älskar de svalare temperaturerna, och lite blåst är helt okej. Men regnet skulle man ju kunna skippa!

Ja, det är ett Hurtta täcke. Jättebra
Vania och Juno
31 Wow vilka hökögon,
Att du såg det var Hurrta..
Japp! Gäller att vara observant 
Märkte det, men blev impad, Med risk för trådkapning, Hur ks jag nu lyckas hundnappa din herre? Om du är så med järnkoll.. Måste lägga om planerna
Nu åter till tråden ämne..
Ang regnprommisar på hösten. Har ni någon av er ahundar som får lätt eksem pga fukt. Mickey fär det lätt i tassarna, så där gäller det att vara någa med att torka.
Japp, mig kan du inte lura
Men om inte annat vet jag vem jag ska vända mig till när jag behöver hundvakt (om dina hundnappnings försök misslyckas)!
Mm, River kan gärna få irritation mellan tramdynorna fram oavsett hur noga jag tycker att jag torkar. Eller snarare speciellt denna årstid då det mer eller mindre alltid är fuktigt ute. Så jag brukar ta fram min lilla rakapparat och raka ren honom mellan trampdynorna regelbundet vilket underlättar. Sen får man lite då och då torka med en bommulspad m klorhexidin eller dyligt och sen stryka på lite salva (antingen hydrokortison vid lite allvarligare irritation så det kliar, annars typ LHP som är bakteriedödande).
#8 KLart jag är hundvakt. Ofta gärna mycket=)
Det var intressant att läsa om tassarna, fick lite nya tips genom det jag läste. Som blir att även testa.
Skönt att kunna bidra och tipsa om saker :) Sheltien är ju så tät i pälse även mellan trampdynorna och därmed även om du torkar väl så blir de ju lite småfuktiga hela tiden så då underlättar det med lite "luftigare" tassar och bli av med lite päls mellan tårna.
#10 Cocker ägare..
Men jag kan lova det växer så man nästan inte hinner med i tassarna.
Det kan jag tänka mig… De har ju en päls som växer så det knakar kan jag tycka :)