GOD MORGON 22/6 MIDSOMMARAFTON
God morgon
Trevlig midsommar på er nu alla här.
Vi är upp tidigt här hemma, på väg till en massa zebror,delfiner och en massa med djur att titta på!
Men va tvungen att logga in och säga morrn till er här
Jag är INTE beroende av er alls INTE heller av sajten.
Bara gjorde det ändå. (ljuger jag bra ?)
Hur som helst ha det riktigt bra nu,
Nyfiken på att höra vad som ni gjort då jag kommer hem
MVH
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
GOD MORGON!
Här är det regn, regn, åska och blixtar! Precis som varje år.
Därför kommer vi inte att åka till Dalsland (klarnar det upp så åker vi iallafall) Men troligen kommer det inte att göra det tyvärr… Men en sak är bestämt! Ska göra en midsommar krans till både mig och Ronja.
Och jag medde. Du ljuger "jätte" bra.
Men hoppas alla får en trevlig midsommar. Och även jag är nyfiken sedan vad alla gjort!
Mvh Emelie 

Här är vädret neutralt eller vad man ska kalla det. Ingen sol, inget regn och inte en enda blå fläck på himlen. Precis som vanligt, så kommer regnet alltid lagom till maten:P
medde, du är inte alls beroende av oss, hehe. Du är så jättebra på att ljuga;)
Kramar//Carro
Nu ska vi ge oss ut i skärgården och fira midsommar. Kommer tillbaka i morgon kväll. Ska bli skönt ungarna kan springa fritt utan tanke på bilar och min Golden trivs hur bra som helst. Ha en härlig midsommarafton nu alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#2: Ja, här regnar det för fullt. Jobbigt värre… Så vi har bestämt att stanna hemma denna midsommar.
Ha en trevlig midsommar!
#3: Hoppas du kommer ha det trevligt ute på skärgården. ;)
Mvh Emelie 

Vi ska åka långt ute till landet. Jag, min bror, hans tjej och Roy :D hih! fira med min brors flickväns släkt där, har aldrig träffat dom men det ska väll förhoppningsvis bli kul.
Ha en bra midsommar alla :D
GÓ NATT ALLIHOPPA!
Mvh Emelie