Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 636 ggr
Ronja06
0

GOD MORGON (23/6)

Hoppas ni hade det trevligt igår. Själv så hade jag det väldigt trevligt, men mycket gott och äta. *mums* Tyckte nog Ronja med, eftersom hon är som en liten vessla och snodde åt sig en köttbulle. *suck* Men vad ska man göra? Hon är snabb som blixten, och hinner inte tugga innan köttbullen hamnat i magen.

Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag skriva ett program tills imorgon. Ska nämligen ha freestyle uppvisning och har glömt att skriva och träna på det. Generad Så jag får jobba idag så mycket jag kan. *jobba framför datorn* Räcka ut tungan

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

GOd MORGON 23/6

God morgon
Hoppas nu att ni haft en bra  och trevlig  midsommar!
Jag erkäner är  LITE beroende av er här! *fniss*
Nu ska jag och tösen ut och titta på mera vilda djur
Gårdagen  va fylld av massa med  djur
Näe kan inte sitta här på hotellet och prata med er
vi hörs av senare
MVH

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

hahaha du ronja skrev samtidigt som jag  vart dubbelt
tog bort min godmorgon,
kul att vi krockade!!
ha  en fortsatt bra på dig  javisst på er alla

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Prizma_o_Kristall
0

God morgon!!!

Idag ska min familj troligen åka och fiska och det ska bli så kul:) Älskar att fiska, och Frankie gillar att få vara med i båten:) Bara han slipper vara i vattnet enligt honom;)

Ronja06: Lycka till med freestylen!

Medde: Ha lika roliga idag som igår, det önskar jag dig!

Alla medlemmar: Ha världens mest underbara dag! Skrattande

Många kramar///Carro och Frankie

Ronja06
0

#1: God morgon. Bara "lite" beroende av oss!? Förvånad *fnissar* Hoppas ni får syn på många vilda djur iallafall. Vad är det för vilda djur ni såg igår då?

#2: Oh… Vad härligt att fiska. Älskar det, har gjort det sedan jag var 4 år gammal. Ronja tycker däremot inte om båten. Eller jo, endast segel båten. Men där kan man lika gärna gå och lägga sig inne tycker Ronja. (gissar att hon blir lite sjösjuk) Ska snart själv ut och fiska, då jag kommer upp till värmland. Ska minsann slå pappas rekord på gädda. Jag var såå nära sist. Men då störde pappa mig så att jag tappade fisken. Oskyldig *"det var absolut inte mitt fel"* Men nu ska jag minsann slå 10kg rekordet hos pappa! Räcka ut tungan *fnissar*

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#4 Frankie var med i båten när han var liten valp, och det gick jättebra. Han visade iaf inga tecken på att bli sjösjuk:) Däremot är han bilsjuk, stackarn…

Förstår hur retfullt det måste kännas att tappa stora fiskar, själv har jag inte fått så stora fiskar. Den största aborren jag fått vägde 780 gram tror jag det var. Inte så jättestort, men ändå:)

Lycka till med att slå din pappas rekord!

Kramar//Carro

Ronja06
0

#5: Ronja var aldrig med på båten som valp. Däremot är hon inte åksjuk. Hon älskar bilen däremot! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Inlägget är låst för nya kommentarer