TREVLIG MIDSOMMAR!!
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!!
Hoppas att ni får ett riktigt underbart väder samt massa god mat
och annat kul!
Jag åker bort i morgon bitti!!
Men tror nog att hotellet kan ha en data att låna,
Så tro inte att jag klarar mig utan er.
Snart hemma igen
Ska bara i väg och titta på lite zebror ,giraffer mm
HA"RE ALLA!!
MVH
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
GLAD MIDSOMMAR!
Själv ska jag troligen iväg till Dalsland under midsommar. Men inte slipper ni mig då! Ska ha med mig bärbar dator bland knottet och skriva till er. *ler* Men vi åker inte till Dalsland om det regner däremot. Isåfall kommer vi att fira midsommar på slottet istället här hemma. Springa runt midsommar stången och ha jätte roligt! :)
Mvh Emelie 

För första året på jag vet inte hur många år så ska min familj fira i SVERIGE! Ska bli spännande. Annars brukar vi fira i Danmark:) Och det är inte alltid någon höjdare där heller vad gäller vädret iofs:) Men oftast är det bättre väder i Danmark när Sverige firar midsommar, Danmark firar några dagar senare om inte dagen innan/efter. Och DÅ regnar det alltid! Heheh;) Komiskt!
Tur att ni har tillgång till data iaf, hur skulle man annars överleva??
Ha en härlig midsommar!!
Kramar//Carro
#2: Jag skulle iallafall inte överleva. Då vi var på semester sist tog jag minsann och letade upp en dator på hotellet jag! Satt där i flera timmar och bara skickade mejl till kompisar. :)
Mvh Emelie 
Morrn
Jag tror det är några som är beroende av data här??
#4: Nee… Varför tror du det?? 
Mvh Emelie 

#4 Haha, nej då. Vi är inte beroende. Eller hur Emelie???
Kramar//Carro
Ha en härlig midsommar allihopa med eller utan data och ifkous.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#6: Nää.. Vi är absolut inte alls beroende av datorer. 
Mvh Emelie 

Nej, vem e beroende av datorn liksom ? 
#9: Inte vi iallfall. 
Mvh Emelie 

#9 Nej, absolut INTE vi! :)
Men medde däremot som ska leta upp en dator på hotellet, hon är beroende
. Eller vad tror ni??
Ta absolut inte illa upp medde, jag skojjar bara:)
Ja ja, man ska väl inte kasta sten i ett glashus…:)
Kramar//Carro
#11: Nämen, självklart ska man inte kasta sten i ett glashus!
Då går ju glaset sönder. 
Mvh Emelie 

#12 Ja då, då går det ju i tusen bitar! :P Och det är inte bra:)
Heheh
#13: Nej, det är inte bra! 
Mvh Emelie 

Nej uch nej, då blir det att börja laga om man inte vill ge maassa pengar till nån som lagar det åt en..
#15: Aa… 
Mvh Emelie 
# 11 visst beroende
hittade en data på hotellet,
skit kul rent ut sagt ,
ingen inloggad här-HELT ENSAM!!!!
Men vilken härlig dag jag har haft, vill jag lova
bara massa vilda djur!!
HÖRS I MORG KVÄLL
MVH
#17: Hittade också en dator på hotellet sist jag var utomlands. Dagen efter var den trasig och pga. detta kunde jag inte vara inne 
*skratt* Råkade göra slut på rätt så mycket pengar på den där datorn.
Vi hörs Medde! 
Mvh Emelie 
Här kommer en Midsommar hälsning från Ronja!
Nu har jag skickat iväg ett par midsommar hälsningar till en del medlemmar här inne.
Och Ronja blev lite sur då inte jag skickat iväg någon midsommar hälsning från henne till någon. Så här kommer den från Ronja! . Och hon hälsar alla shelties och medlemmar en riktigt härlig fortsatt midsommar!
Mvh. Ronja
Mvh Emelie 

#19 Gud vad fin Ronja är!! Frankie börjar dreggla här, lägger huvudet på sned och gnyr. Han är nog kär:)
Glad midsommar på er alla!
Kramar//Carro

Glad midsommar!
Guud va fin bild på Ronja!
#20: Tack så mycket. Men Ronja är redan upptagen.
*ler*
#21: Glad midsommar på dig också. Tack så mkt. 
Mvh Emelie 
ronja06 lova att använda denna bild till nästa månadens sheltie,
Den är helt underbar!!
#23: Tack så mycket!
Får se om jag ska ha med den i nästa månadens sheltie. Det beror ju på vilka bilder jag fotar under tiden också. 
Mvh Emelie 

#22 Ok, Frankie förstår:) Han får väl ge sig ut å ragga :P
#24 Men denna är helt UNDERBAR!!! Den måste vara med:P… Tänk på att i månadens sheltie så kan man delta med 2-3 bilder:) Så reservera en plats för denna:)
Kramar//Carro
#25: Ja, han får gå ut och ragga lite. Han har nog inga problem att hitta sig en flickvän. Så snygg han är. 
Tackar. Ja ja… Jag reserverar en liten plats till bilden. Glömde av att jag kommer att vara "kamera ledig" ett tag. Eftersom min morbror ska låna min kamera då de ska på semester. *snyft* kommer inte kunna fota då jag är i sommarstugan. *suck* 
Mvh Emelie 

#26 Frankie bugar och bockar:)
Förstår att det känns lite jobbigt att vara kameraledig… Det är ju kul att ha en kamera när man ska ut och gå tex:) Även om min kamera är ganska dålig och det bara ryms 8-10 bilder innan minnet är fullt. Och sen är inställningarna krångliga:) Men än så länge duger den…:P
Kramar//Carro
#27: Ja.. Har varit så van att ha kamera med mig nästan varje dag. Sedan sommaren. Ska se om jag kan låna pappas kamera eller något. Spelar inte någon roll om det är en bra eller dålig kamera enligt mig. Bara man kan ta några bilder som minne. 
Mvh Emelie 

#28 Ja, det är ju klart:P
Kramar//Carro

#19 Alldeles ljuvlig bild :) Om jag var du, så skulle jag se till att få den inramad, jättein!
#30: Ingen fara. Har redan en förstoring som sitter över min säng. Inramad och fin. 
Mvh Emelie 
#19 jättefin bild , håller med alla andra att den platsar super i månadens sheltie ;)
och TREVLIG MIDSOMMAR till er alla också :P lite sent kanske men jag har inte varit hemma och inte haft tillgänligt till internet ^^ aja :P bättre sent än aldrig som man säger :P