Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 701 ggr
Paloma
0

Över 15 medlemmar!

Nu har vi uppnått nivån på 15 medlemmar!

Hoppas ni trivs på sheltie.ifokus!

/Paloma

Paulines
0

Wehoo ;D

Sussi
0

Ska bli roligt sen när sidan öppnas påriktigt så det kommer fler folk hit! Skrattande

Paulines
0

#2 Jaaah XD

AgnetaK
0

Sådärja, nu är jag medlem också. (Fattade inte förut att om jag la till en sajt i "favoriter" så blev jag medlem, gjorde det först men så tog jag bort den… jaja.)

Hoppas denna sajt kommer igång! Glad

Paloma
0

Nu har vi 21 medlemmar!

Tycker det också är kul att forumet hålls igång någolunda då varken jag eller Pauline varit inne på några dagar. Ser framsteg! Snart får vi nog upp sajten över hela iFokus.

/Paloma

Ciccii
0

Ojojoj, senast jag var inne här var det bara 10 medlemmar, (eller någonting sådant). Mycket roligt att det kommit igång så bra !

Paulines
0

#6 hih.. Jo det har kommit några med medlemmar, men som jag förstått så är det bara 5 st aktiva av 22. Jag hoppas vi kommer att få fler medlemmar när sajten öppnas upp, hoppas också att den öppnas för allmänheten snart, vi har sagt till om det.

Ciccii
0

Okej , joo, det kanske inte är inne så mycket människor nu på kvällen, men på dagen kanske (;

AgnetaK
0

#7 Ni får skapa lite trådar hej vilt så det skrivs lite mer… Flört

Ciccii
0

Okej, jo precis (; Skrattande

AgnetaK
0

#10 Ciccii, asså jag riktade mig i första hand till sajtvärdarna Glad , men det är klart att vi också kan dra vårt strå till stacken… kan dock inte riktigt engagera mig i det, tyvärr!

Ciccii
0

jo , men menade så också, kanske uttryckte mig lite dumt, jag vet inte, men iallfall ..!

Paulines
0

Ja, vi (Iallafall jag) försöker skapa trådar lite sådär.. Det är kul att ni också gör det. Paloma har varit inaktiv ett tag då hon inte har haft tillgång till internet, men hon kommer snart och hjälper till.

Snart öppnar vi sajten för allmänheten! ska bli riktigt kul.

Paloma
0

22 medlemmar nu, inte så många sen sist. Så länge vi håller igång förumet så kommer det säkert in flera medlemmar.

Prizma_o_Kristall
0

Nu är vi 134 medlemmar! Skrattande

Kramar//Carro

Ronja06
0

#15: Ja, och det har gått fort att få in alla dessa medlemmar också! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

Jaah:D haha man blev nästan lite.. Fick en skum känsla när det stod "Över 15 medlemmar!" man tänkte.. va de nån som drev ? haha

Ronja06
0

#17: Blev också sån först. "Någon som driver med oss". Men tittar man sedan på datumet så ser man. Flört

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

#18 Precis ;) ^^

Prizma_o_Kristall
0

Hihi, tycktedet var så kul när jag letade igenom några gamla trådar som jag inte sett innan och hittade den här:) Som sagt är det några fler medlemmar nu:)

Kramar//Carro

Ronja06
0

Räcka ut tungan#20: tycker också om att kolla på de "gammla" trådarna.

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

Jaa, kommer ihåg kämpaglöden jag hade då, "NEJ SAJTEN FÅR INTE DÖ UT!" typ ^

Ronja06
0

#22: Det bästa tipset om man vill ha en poppulär hemsida är att hålla den uppdaterad väldigt ofta! :)

Mvh Emelie Förlägen

Paulines
0

#23 jaoo, thx ^^

Ronja06
0

#24: Japp.. Och det gör vi ju på ett sätt. Vi skriver inlägg m.m. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Denna kommentar har tagits bort.
Paulines
0

Jah :D nu är vi 136 medlemmar:D

Ronja06
0

#27: Det går bara uppåt! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Rymdkanin
0

Gratulerar till er som har ått igång sajten så pass bra :)

Jojsan
0

hehe tänkte också, va? 15 medlemmar.. kanske glömde en nolla eller ngt…? :P

hehe men bra att det börjat komma igång nu :D

Paulines
0

#29 Tack:D det är faktist alla flitna medlemmars förtjänst:D

#30 haha ^^ aa