God Morgon (24/6)
Idag är det soligt, varmt och inte ett moln syns på himmelen. Min kompis och hennes hund ska komma över. Så vi ska träna lite Agility, freestyle och även göra lite Pälsvård. Ronjas uppfödare ska troligen också komma över med sina hundar. Så idag är det fullt upp för min del! Tur att man har sommarlov.
Hoppas ni får en trevlig dag!
Mvh Emelie 

Hej!
Vad kul det låter med agility, jag skulle jättegärna också vilja komma och träna Frankie, men det är nog för långt:P
Idag ska jag hålla på med mina vovvsar och kolla igenom tänderna på Pyret, dem är lite dåligt skötta sedan hennes gamla hem. Men det går nog att fixa till:)
Frankie är nere hos husse och matte och sist jag var nere, för en stund sedan, så låg han i sin korg och glafsade på en leksak:)
Pyret hon ligger här vid mina fötter, det är mig i familjen som hon utsett till sin trygghet än så länge:)
Kramar//Carro
#1: Hälsa lilla Pyret & Frankie från mig och Ronja. 
Mvh Emelie 

#2 Det ska jag göra:)
Och dem hälsar tillbaka!!! :D
Kramar//Carro
#3: Okej. Ronja bugar och bockar. 
Mvh Emelie 
god kväll ^^
idag kom vi hem från stugan, vi har varit borta sen i torsdags så har inte varit inne sen dess ;P
det var jättefint och soligt hela dagen :D superglad, för då kunde vi bada när vi sen kom hem :P 21 grader i poolen i stället för 7,5 som det var första gången ja bada i år :P jättefint som sagt :D hoppas det är lika fint imorn :)
#5: Härligt med mycket sol! 
Mvh Emelie