Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 704 ggr
Gittan
0

God morgon 26/6 2007

God morgon. Har börjat förbereda vår campingsemester. Den börjar nästa vecka. Jag, mina barn och hunden ska göra vår traditionella resa i Sverige med bil och tält. Det är alltid lika underbart. En vännina kommer att bo hos katterna. Ha nu en bra tisdag alla hundälskare.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

yogurt76
0

God morrgon.. Här är allt som vanligt i en valpfamilj.. Skal in till stan idag för att laga mina glasögon som sonen så snällt bröt sönder imorse.. puh!! ytterligare utgifter..

Gjorde nått igår som jag aldrig skulle kunna tänka mig göra ännu på ett tag.. Var kris..

Älsta sonen fyllde år och jag hade inte köpt någon present (han var hos sin far) For på IKEA och handlade en snabbis och lämnade stackars chilli ensammen en timme.. Snacka om att jag hade dåligt samvete efteråt.. men jag resonerade som så: Ny äten, kissat och bajsat.. Kännde att hon mådde bättre hemma i sin korg än sitta i bilen med denna värmen.. Maken jobbade.  Hade gränsat av så att hon bara kunde vara i hallen och köket utifall en olycka skulle ske.. Allt gick bra.. Sa inget när jag kom hem.. hade inte misslyckats alls.. sov nog hela tiden..

Ronja06
0

GOD MORGON! Här är det regn, regn och åter mer regn… Och jag som ska på Agility träning idag med Ronja. *usck* Får hoppas att det slutar regna, eftersom det inte är lika roligt. Fundersam Imorgon åker jag iväg på semester och är borta resten av hela veckan. Kommer ha med mig bärbar dator med internet, men jag tvivlar på att internet funkar dit vi skall. Fundersam Mvh. Emelie

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#0 Ni får ha det så trevligt på semestern, pussa vovven från mig:) Vad heter han/hon förresten??

#1 Men då vet du ju iaf att hon klarar sig att vara hemma själv en liten stund:)

#2 Lycka till på träningen, hoppas vädret blir bättre:)

Jag hade tänkt att gå en riktig långpromenad idag med vovvarna, men det är inget kul när regnet öser ner. Får hoppas vädret blir bättre annars blir det bara dem vanliga dagspromenaderna:)

Kramar//Carro

Ronja06
0

#3: tack tack. Hoppas verkligen det. :)

Hoppas ni får en härlig långpromenad.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God Dag !
Vet ang glasögonen  hmmmm, min tös råkade göra likadant.
Men va härligt att ta semester, ut i naturen eller bara lämna hemma ett tag.
Jag har i dag skickat in korten till våra eminenta jury för att placeras.
Men ska vissa bort här vore det jätte bra om jag fick några pm från dom som är borta,
Tänkte skriva lite om hunden. vem det är mor och far, ägare samt vem som tagit bilden mm
Så jag kan göra det klart när jag vet vem månadens vovve är!
Ha en riktigt bra dag alla
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

Goddag ^^

idag är det lite bättre väder än igår.. då regnade det nu är det molnigt men inge regn iaf ;)

Ska nog vara med kaninerna eller bara sitta och slappa.. inge kul att vara ute i tråkgit väder.. :/