Lekkompis i Malmö?
Jag kommer kanske flytta ner till Helsingborg i höst, och förhoppningsvis (håller alla tummar i världen) föds min lilla tjej den här veckan!
http://awkwardsilen.se

Jag bor inte i Malmö. Men Skåne och Kristianstads trakten. Brukar blandannat åka på tävlingar runt i Skåne. Och ska till oxie och tävla den 5e juni. Jag kan gärna också åka tåg o så för att träffa andra sheltie, ägare. Min tjej är 3 år. :)
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
Hejsan ! Bor i skåne ,Hässleholms trakten . Tyvärr en bit ifrån dig :)
#1 Helsingborg är en trevlig stad. :) Inte alltför långt bort. :) Lycka till!
#2 Det låter jättetrevligt. Får nog ta mig till Oxie låter det som. :) Ett ypperligt tillfälle. Då kan jag ju heja på er. :)
#3 Inte alltför långt. :)

4# kom gärna och heja :D. Kl 17.45 är första start för tävlingen. På oxie bk.

Och kom gärna fram och hälsa om du ser mig. Jag har lockigt brunt hår och har en trefärgad sheltie vid namn Elsa :)
Hej!
Bor i Riseberga, Malmö var bor du?
Vi har Bulltoftaparken runt huset och där är det trevligt att promenera, vi kan se här om du vill? Jag har två sheltisar: 1 år och 3,5 år två killar. :)
Hej!
Tänkte precis som ingusg fråga vart i Malmö du bor?
Vi bor i centrala Malmö med vår lilla sheltie hane på snart 7 månader :)
#6 Ska försöka ta mig dit! Jag har med lockigt brunt hår så vi hittar nog varandra. :P
#7 Dit kan jag ta mig relativt smidigt. :) Det hade varit jättekul att träffas. :) Skicka gärna mobilnummer i ett pm så hör jag av mig då skolan är slut nästa vecka för en liten träffa i Bulltoftaparken. :)
#8 Bor nära Nobeltorget. Inte så långt från centrum men andra ord. Skicka gärna ditt mobilnummer i ett pm så kan vi träffas.
Jag har en sheltietik på 8 månader som gärna vill leka :) Vi bor vill Bellevue i Malmö.