Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettmat-och-godis
Läst 2187 ggr
Jetaime
0

Sund Hundmat

Jag skulle bara vilja tipsa om ett färskfoder som heter SUND HUNDMAT. Absolut något att funderar på tycker jag :) Står en massa info på hemsidan: www.sundhundmat.se

Kanske någon som redan använder fodret till sina hundar?

sissie
0

Jag har inte provat det och känner ingen som har heller, men vid första anblicken av sidorna så verkar de jobba för att skapa ett bra foder, där man går tillbaka till rått kött.

MYcket intressant men myckat att sätta sig in i. Bra information har de där de ingående berätta om olika innehåll.

Verkar mycket intressant i det som växer - färskfodermarknaden.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Kitten86
1

Färskfoder verkar vara lite "på modet" nu i hundfodervärlden. Och det är bra kan jag tycka, inga konstigheter eller tillsattser utan "what you see is what you get". Rent kött, bra protein.

Känner ingen som använder det och har inte hört talats om det tidigare, men värt att kolla upp Skrattande

campiella
0

Mina pojkar äter Nordic färskfoder. Morsan har det till sina sheltieflickor oxooch vi. Är helnöjda .bra pälsar,hull och magar även på de som haft problem på dessa områden tidigare. Tyckte i början att det var grymt kladdigt art hålla på med och det luktar jue inte hallon precis men man vänjer sey :-) och när man märker att hundarna mår bra av det oxo så kan man väl stå ut med lite klydd . Oj,nu hade detta kanske inget med inlägget att göra egentligen men iaf mina erfarenheter av färskfoder dock av ett annat märke :-)

Kitten86
0

Jag kör också Nordic, funkar superbra på båda mina hundar. Dock ger jag inte enbart det utan 50/50 med Acana (spannmålsfritt) torrfoder.

campiella
0

#15 Jag ger eukanuba ibland oxo. får för mey att dom "behöver" få lite torrfoder å tugga riktigt ibland oxo :) när jag tränar Tiger så får han friskies för det är det han jobbar mest för och verkar tycka bäst om utan att för den sakens skull bli helstissig som han blir om man tex tränar med varmkorv eller köttbullar .

Frida.S
0

Jag har ingen egen erfarenhet av just Sund hundmat, men har flera bekanta som är supernödja. Däremot har gett mina Nordic, också ett riktigt bra foder. P.g.a. att jag inte har någon Nordic-leverantör i området där jag bor nu ger jag dem antingen bragohamburgare men oftast de här "korvarna" från Scan som går att köpa i en del djurafärer. Jättefin päls, bra hull och bra mage :)