Agility med Ronja.
Nu åker jag iväg på Ronjas första Agility kurs. Tydligen är Ronja både yngst, och minst på kursen.
Vi får se hur det går, Ronja gillar inte stora vovvar. (vilket hon skäller ut) Och hon har även fått en liten "fobi" för större vovvar efter hon blev biten av pudeln för några dagar sedan. Jag hoppas det går bra iallafall, och att hon inte gör som hon ibland gör. Springer ifrån mig utan att lyssna något på mig. Tror hon ska leka med allt och alla.
Jag kommer snart skriva här hur det gick på kursen.
Mvh Emelie 
vi finns här och väntar
hoppas det går bra
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1: Det gick bättre än vad jag trott!
Kunde släppa Ronja utan att hon sprang iväg, och hon gjorde alla komandon jätte bra. Dock så är hon bättre på att lyda då jag använder mig av vänster handen. Så då det var en liten tävling var jag tvungen att springa på höger sida. Så det gick långsammare. Men det gäller bara o träna på det. 
Mvh Emelie 
HA !! Jag visste det att det skulle gå bra
Efter ha sett filmerna med er.
Visst ska du träna och det kommer att gå bra.
Ser fram imot att följa er här!
Jag vet och tror att det kommer bli super
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 Jätteroligt att höra att det gick bra på träningen!
Lycka till i fortsättningen:)
Kramar//Carro

Kul att det gick bra:D lycka till i fortsättningen:D

oj såg att jag nästen skrev exakt samma sak som Prizma_o_kristall 
Jätte stolt över min lilla tjej. Hon fick så mycket berömm av alla som hade Border Collies, Aussies, golden m.m. Hon var duktigare än deras hundar som skällde konstant, och sprang iväg. Alla tyckte hon var jätte duktig. Och det roliga med det hela, kurs tränaren har två shelties! En vuxen och en valp på 10 veckor. *såå sööt* 
Mvh Emelie 

Kramar//Carro
jättekul att det gick bra :D
#9: Håller med. Nu känner jag mig mer säker då det gäller att släppa Ronja också. 
Mvh Emelie 
kul :D
Var på andra kursen idag. Gick jätte bra! Fast hon rymmde en gång från mig då hon hellre ville vara med mamma än med mig.
För övrigt gick det jätte bra! Och hon klarade alla hinder utan problem.
Mvh Emelie 
va bra Grattis :D din mamma kanske viftade med köttbullar? :P skoja
#13: Nee.. Ronja bara kände för det tror jag. 
Mvh Emelie 
#14 hehe :)