Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettlek-och-rörelse
Läst 890 ggr
Ronja06
0

Agility med Ronja.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu åker jag iväg på Ronjas första Agility kurs. Tydligen är Ronja både yngst, och minst på kursen. Fundersam Vi får se hur det går, Ronja gillar inte stora vovvar. (vilket hon skäller ut) Och hon har även fått en liten "fobi" för större vovvar efter hon blev biten av pudeln för några dagar sedan. Jag hoppas det går bra iallafall, och att hon inte gör som hon ibland gör. Springer ifrån mig utan att lyssna något på mig. Tror hon ska leka med allt och alla. Räcka ut tungan Jag kommer snart skriva här hur det gick på kursen.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

vi finns här och väntar
hoppas det går bra

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#1: Det gick bättre än vad jag trott! Skrattande Kunde släppa Ronja utan att hon sprang iväg, och hon gjorde alla komandon jätte bra. Dock så är hon bättre på att lyda då jag använder mig av vänster handen. Så då det var en liten tävling var jag tvungen att springa på höger sida. Så det gick långsammare. Men det gäller bara o träna på det. Glad

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

HA !!  Jag visste det att det skulle gå bra
Efter ha sett filmerna med er.
Visst ska du träna  och det kommer att gå bra.
Ser fram imot att följa er här!
Jag vet och tror att det kommer bli super

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Prizma_o_Kristall
0

#2 Jätteroligt att höra att det gick bra på träningen!

Lycka till i fortsättningen:)

Kramar//Carro

Paulines
0

Kul att det gick bra:D lycka till i fortsättningen:D

Paulines
0

oj såg att jag nästen skrev exakt samma sak som Prizma_o_kristall Generad

Ronja06
0

Jätte stolt över min lilla tjej. Hon fick så mycket berömm av alla som hade Border Collies, Aussies, golden m.m. Hon var duktigare än deras hundar som skällde konstant, och sprang iväg. Alla tyckte hon var jätte duktig. Och det roliga med det hela, kurs tränaren har två shelties! En vuxen och en valp på 10 veckor. *såå sööt* Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#6 Flört

Kramar//Carro

Jojsan
0

jättekul att det gick bra :D

Ronja06
0

#9: Håller med. Nu känner jag mig mer säker då det gäller att släppa Ronja också. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

kul :D

Ronja06
0

Var på andra kursen idag. Gick jätte bra! Fast hon rymmde en gång från mig då hon hellre ville vara med mamma än med mig. Oskyldig För övrigt gick det jätte bra! Och hon klarade alla hinder utan problem.

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

va bra Grattis :D din mamma kanske viftade med köttbullar? :P skoja

Ronja06
0

#13: Nee.. Ronja bara kände för det tror jag. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

#14 hehe :)