God morgon 27/6 2007
God morgon. Mindre än en vecka kvar innan vi åker på semester. Idag verkar det bli en grå dag, men det är klart att det måste vara sämre väder nu så att det fina vädret börjar på måndag. Ha en riktigt bra dag nu, vädret till trots.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God Morgon! Vaknade tidigare än vad jag skulle idag. Därför hinner jag vara inne på datorn innan jag åker iväg på semester. 1 vecka av sol och bad hoppas jag på.
Men det betyder även 1 vecka utan Ronja. Men men… Då är jag även hundledig och behöver inte tänka på promenader. 
Vi hörs. Ha en bra dag!
Mvh Emelie 
Morrn!
Ja vad kan man säga om vädret just nu regn!
Men det hindrade inte min tös som går på simskola att stanna hemma.
Men jag gjorde ett tappert försök att få vara hemma.
Icke sa nicke!
Snart är det klart vilken vovve som blir månadens sheltie här.
Jag väntar bara på ett svar , som är kvar, men jag gav till sista juni för juryn.
Men jag vet vem som ligger i topp änn så länge*fniss*
Men ha en bra dag !
Mvh mede
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 Jättespännande:) Undrar vem det blir! :D
#1 Ha så trevligt på semestern:) Kommer sakna dig här:)
#0 Här i Småland är det kanonväder, det är annat mot vad det var igår. Då regnade det från morgon till kväll. Inte kul….
Idag kommer en kompis till mig, och vi ska gå långpromenad med vovvarna. Göra dem fina ska vi också göra, borsta, kamma och klippa trampdynorna rena från päls:)
Kramar//Carro
#1 Ha det kul :) kommer vara tomt här nu .. ^^
#2 jag vill veta nuuuu vem som vann !! ;D
#3 ska din kompis ha med sig en egen vovve? :)
Hyfsat fint väder idag.. lite sol då och då så kanske hinner bada.. :D
annars har jag städat hos kaninerna och så kom det snubbar som ska byta tak på vårat hus ^^ (fast jag sov när de kom). de skulle tydligen inte byta tak idag utan de skulle bara kolla vad de behövde xD på fredag lördag å söndag ska de byta tak.. vi hade tänkt åka till mormor och morfar då.. då kan inte pappa följa med..
Hoppas ni får bättre väder ni som har dåligt ;)

#4 Nej, vi har varit ute och gått med mina 2 hundar Frankie och Pyret:) Fast min kompis har en hund hon också, en Golden Retriever på 8 år som heter Ronja, hon är jättevacker:)
Kramar//Carro
Goda nyheter. Mitt internet på min bärbara dator funkar! :D
Mvh Emelie 
# 6 Vilken tur du har!! hur skulle du klara dig utan oss!!! Nu säger jag go"natt vi hörs i morg! Ha en bra kväll mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#7: Ja, hur skulle jag klara mig? ;)
God natt på dig Medde. Själv ska jag ut på sjön och fiska. :)
Mvh Emelie