Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 493 ggr
medde
0

God förmiddag 28/6

Hej på er!
Äntligen lite sol idag!
Har varit på simskola med tösen min igen.
Der är många kvar här inne fast ni har sommarlov dom flesta av er.
Jätte kul tycker jag. men glöm inte  att njuta av sommaren.
Ska iväg och titta på en våtdräkt till tösen, hon vill ju ha en när hon sett att jag har det,
Alltid likadant som sin mamma.
Men min är sedan jag jobbade med  delfiner på en marinpark.
Men  det är hennes sparade pengar så hon väljer.
Så nu ska vi ut
Hoppas att vi hörs  senare i dag
Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God middag! Här har solen tittat fram en stund. Nu regnar det, men förhoppningsvis är det endast en skur. Jag ser vita moln som är påväg mot oss, så solen kommer säkert fram igen.

Själv ska jag ta det lugnt. Träna lite Agility med Sigge, och fiska. :)

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

God dag :)

Här regnar det bar hela tiden, trist. Men senare kanske, kanske solen tittar fram en liten stund ;) 

Har sattit fast min kanins toalåda i väggen eftersom hon alltid kastar fram och tillbaka med den xD nu kanske hon inte gör det :P

Prizma_o_Kristall
0

#2 Hur är det med Channie och Cassie? Har Cassie brunstat ännu så att hon blivit dräktig?? :)

#1 Kul att Sigge också gillar agility:D

Idag har jag varit med en kompis, hållt på med kattungarna och de andra djuren, varit ute med hundarna och varit vid datorn:) Och så städat lite:)

Kramar//Carro

Jojsan
0

#3 nej.. Cassie har inte brunstat så det blir troligtvis inga ungar.. Men kanske.. vi får hoppas ;) Fast istället så kaaanske det blev ngt av med Channie :P fast hon har byggt bo redan nu (utan hår) men man hoppas det blir :)

har ni kattungar? :D

Prizma_o_Kristall
0

#4 Ok, synd att det inte blir med Cassie… Men jag håller tummarna för att Channie har bebbar i magen:)

Kramar//Carro

Jojsan
0

#5 :D gör ja me :P

Inlägget är låst för nya kommentarer