Hundtillbehörskatalog?
Hej! Jag har en liten fråga. När jag var yngre så fick min mamma hem en katalog, typ modell Ikeakatalogen men hund/djurtillbehör. Den var ganska tjock och man kunde beställa via postorder. Minns att det var så mysigt att bläddra i den. Är det någon som vet vilket företag det är/var som skickade ut dessa? Finns det kvar? Annars vill jag gärna ha tips om någon bra hundtillbehörswebshop :)
Om du vill ha tips på olika hundsidor kan jag rekomendera hooks.se, harmoni.se och resten kan jag inte i huvudet.
Skulle gärna vilja veta jag med om den katalogen!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Nej tyvärr, men jag hade också gärna bläddrat i en sådan. ;) Om du frågar din familj kanske någon minns?
Låter trevligt med en samlad katalog med allt!
Vad gäller hemsidor finns det många, här kommer några tips:
hooks.se
doggie.se
fyrbent.se
divinedog.se
borjes-tingsryd.se
haromi.se
canis.no finns också och där får man rabatt om man är medlem i canis. de har prisgaranti så att de ska vara billigast också. (själv fick jag vänta i åtta veckor på en grej därifrån som hela tiden skulle komma "nästa vecka", men det kanske var ett undantag)
Tck för alla tips på hemsidor! Ja visst, en tjock katalog att bläddra i är ju allra trevligast. Har frågat runt, mamma minns katalogen men inte företaget. Synd, börjar bli sugen att titta på lite hundsaker. Funderar på det här med bädd. Bia är ju alltid bra men svärföräldrar har en med ben på åt sin ena och den är kanon när man kan dammsuga under. Dessutom gillar deras hundar att koppa upp en bit från golvet. Inte under första valptiden såklart men sen :)
Alla hundar gillar ju inte bäddar heller 
Köpt diverse hundbäddar till min hund, men han ligger allra hellst på golvet (inte på en matta eller dylikt heller, utan helt plant)…. Skumma hund!
Det händer att han kryper upp och lägger sig i "hundhörnan" i soffan eller ligger en stund i min fotände på sängen, men är inte ofta och inte heller speciellt länge….
Nej såklart, det har jag typ inte ens tänkt på! Alla våra hundar har alltid varit tokiga i sina bäddar och alla hundar jag känner också :) Kanske smartast att vänta och se.
Just nu pågår diskussioner här hemma om hurvida hunden ska få sova i sängen eller inte. Jag har gått med på sängen men inte soffan. Tänkte köpa någon fin fotölj att ha bredvid soffan som kan få bli en hundfotölj om hunden tycker om att komma upp i samma höjd :)