Denna eviga hälta...!!!!
Usch vad trött jag blir på detta…
Min lilla kille på 8 år har haft hälta som återkommer lite då och då…tar någon vecka innan det släpper varje gång.
Varit hos vet. där de kom fram till att det var artrit och vovven käkar medicin för det.
Tog kanske en 3 timmes lugn promenad genom skogen för någon vecka sen och dagen därpå var han halt igen. Han fick stanna hemma i en hel vecka och hältan la sig tills det var dags för promenad igen, han klarade av max 5 min. Har också hittat en knöl i armhålan på samma ben han haltar på….så det blir väl ett besök hos vetrinären igen. Så jobbigt att se honom ha ont…
~mikkan
Usch det låter inte alls roligt!
Jag hoppas att det går över snart!
Vad säger vetten?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Hur har det gått? Har du varit hos en vet? Om i så fall hur gick det för er? Hoppas verkligen hältan har gett med sig, inte kul att se sin vän halta i smärta.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hältan verkar ha gett med sig, låter honom vila någon dag extra tills vi går på en liten promenad igen. Är så jobbigt att låta honom stanna hemma när man tar promenaden med andra vovven =(
Ringde vet. för en tid men har skjutit fram det lite för att se om knölen också ger med sig inom någon dag…att den skulle släppa tillsammans med hältan enl. vetten =) Får hoppas att det blir så annars blir det besök för att se vad det är för något som gömmer sig där inne.
~mikkan
Hmm, aldrig roligt när det bara dyker upp och försvinner, när man själv och veterinären får det svårt att lista ut vad som är orsaken!
Hoppas att det ger med sig av sig självt!
Hur går det för er med hältan?