Utveckling
Snygg tjej:).
Är det amerikanska linjer?
Jättevacker hund! Fint med den vita kragen! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Så fin hon har blivit 
Jättefin tjej! 
Hon är så himla fin! 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
#4 Japp hon är Amerikansk.
Tack alla. Hon är min första Sheltie och har verkligen uppfyllt alla krav jag hade, hon älskar allt och alla och en hund som är så glad till livet och det man hittar på har jag aldrig träffat. Har aldrig sett henne visa någon typ av rädsla och hon är så cool och enkel i alla situationer, att hon sedan är en otroligt glad, påhittig och nyfiken hund ger henne hennes otroligt stora personlighet.
Jag hoppas på att komma med på ett MH i sommar/höst för jag är övertygad om att hon skulle göra det riktigt bra. Hon är bra socialt, har bra kamp och helt skottfast :)
Från vilken uppfödare kommer hon? Älskar amerikaner, tycker dem e finast 
Otroligt fin redan som valp, något som bara mognat med åldern. Otroligt fin. Man kan riktigt se lyckan i hennes ansikte på bilderna du bjuder på!!
Men herregud! Hon är en av de finaste shelties jag sett!! Älskar blue merle tycker att de andra färgerna (utom svart vit då) är tråkiga då de är så vanliga! :) Hon är såå vacker!
Kör du någon sport med henne?
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#10 Hon kommer från kennel Zarvo's i Danmark. Jag hade sagt att när jag skulle ha en Sheltie skulle det vara en Am och så fick det bli.
#11 Hon har 1:a pris i lydnadsklass 1, tog det på hennes debut på hennes 10 månaders dag :) Sedan har tiden prioriterats på mina hundar jag har kvalade till SM, så målet är att klara 2:an till höst/sensommar. Sedan körde vi viltspår förra sommaren, hon hade stort intresse för klöven men var väldigt ojämn i spåret, men hoppas hon mognat nu och skall ge det en ny chans i sommar.
Vi har även kört lite agilty hon kan alla hinder, är super snabb och tycker det är jätte roligt. men jag får se hur mycket tiden räcker till. Någon tävling när hon blir 18 månader kommer det garanterat att bli.
Här är en liten kort film från i vintras där vi jobbar på attityd och possition, studsandet är numera borta :)
Här är också en lydnadsfilm här var hon 6½ månad.
Nu bombar jag er med filmer här ;)
Om man kan kalla det "sport" så innan jag flyttade till Stockholm hade jag en gård och får, så fram tills 10 månader roade hon sig också med vallning, här är en liten film när hon är 6månader och lär känna fåren.
Hon har verkligen fin attityd!
Älskar hennes sätt!! Guud vad jag också skulle vilja testa på vallning med min kille..!! Tror han skulle älska det, och vara ganska bra på det…
Åh så fin hon är!
Vilken underbar tjej du har! 
Brukar läsa och kommentera din blogg ibland, och Joline är verkligen helt makalös! Jag har bara sett henne i utställningssammanhang, men där fanns definitivt glädjen du beskriver närvarande. Jag väntar faktiskt själv på en valp från just Zarvo's (tack vare ett tips ifrån dig), en liten blue merle-tik som blir en vecka just idag! :D
http://awkwardsilen.se
Hon har ju utvecklats toppenfint! Hon ser härlig ut! Jag har nog missat lite, jag trodde ni bodde kvar i Västra Götaland. Har du inga fler vallningsträffar?
/emma93
Å, hon är ju verkligen supersnygg!! Jag väntar själv på att få åka ner och hämta valp från Zarvos. En kusin med din tjej. Vad kul att jag hitta denna tråden. :)
Wow så fin! :)
#21: Vad kul! Du ska ha en utav Katies valpar alltså? Vilken? :)
Ja, Curacao. Har du köpt en valp från Zarvo? =)
Ja, blue merle-tiken i Flame och Thunders kull tidigare i år! :)
http://www.zarvo.dk/Felles/Flame%20pups%202012/Flame2012-7.5_weeks_old.htm
Åh, vad fin han är! Och vad kul med en avlägsen släkting här på forumet! :D Du får lova att hålla oss uppdaterade sen!
Hej! Vilken härlig hund o attityd. Kul att se. Har själv en hund från Zarvo. Hon är nu 15 veckor. En tuff, glad och mycket envis tjej.
Väldigt fin hon är och duktiga är ni. Ni har verkligen hittat rätt. Lycka till med allt ni kommer att hitta på.
//Jonnix