Julklapp till hunden?
Nu är det snart julafton och tror nog de flesta har inhandlat sin julklappar. Blev det en liten julklapp till hunden också?
Om ni har handlat. Blev det något "nyttigt" eller blev det leksaker och godis?
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Twix fick ett nytt halsband under mässan som var, sen blir det leksaker och godis i massor! 
Mässan, Jo där blev det en hel del "julklappar" täcken till dom alla, en massa godis och ben etc.. Så julen är nog på topp även för dom då det vankas julklapps öppning.
Nu vet jag ju att Skoja brukar kika in på sidan men hon ska ju öppna det imorgon så kan nog avslöja de.
Skoja får en rosa gris som låter, hon har massa pipisar men efter att hon väckte mig kl. 07:00 med en otroligt jobbig pip som skar i örat får hon en med "skönare" ljud.
Resterande hundar får massa godis, mys och kärlek! Har köpt 2 påsar ben/godis till alla som de får dela på imorgon!
Sen lär dom ju få en och annan köttbulle mm i matskålen. ;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
River och Zalo får alltid två paket vardera, ett med ngt riktigt gott i och så ett med ngt roligt i!
Sen brukar det kunna bli ett litet "julbord", ngt lite lyxigare i skålen än samma gamla vanliga torrfoder, vilket brukar uppskattas 
River kommer iaf att få en ny boll, han slaktade ju den "gamla" han hade… Även om han tyckte att det var SKITKUL också!
#4 Haha vilken kul bild på River..
#6 Vilken fin bild.
#7 Tack, inte lätt att få till bilder. Både Phoebe och Buffy var framme och tog sina paket i munnen och gick iväg för att öppna dem men jag hann inte ta en bild då tyvärr men så är det.
//Jonnix
Snyggt jobbat! Båda är ju total fokuserade på sina paket