Klotång
I går blev jag så ruggigt glad. Jag hade en gång för länge sedan en klotång jag bara tyckte var det absolut den bästa ever! Men som vanligt då det gäller mig. Så har jag slarvat bort den.
Har provat andra under åren men ingen har varit så bra som den jag slaravde bort.
Men igår!! Fick jag en i försenad födelsedagspresent och julklapp av sissie. Jisses vad jag blev glad=)

Nu ska det klippas klor morgon, middag. kväll
Vad har ni får klotång? Är ni nöjda med den ni har, eller funderar ni på en annan tång?
Om ni giller en speciell varför? Samt om ni inte nöjd med den ni har, så är jag lika nyfiken på det, varför du inte är nöjd med den. Men det verkar som quickfinder har gjort sitt på marknaden. Stämmer det?
Länken leder till en artikel om diverse oilka klotänger.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vad är det för klotång och vad kostar den ungefär? :)
#1 Kika in på länken som ligger i mitt inlägg, den leder till en artikel om många olika tänger, där i finner du även info om denna,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har en som påminner om Dogman's som finns med i artikeln. Har haft den sen jag fick min första hund i 11-års åldern. Tycker dock inte om ifall klotången blir för stor. Jag gillar bäst de som kallas för "små" annars blir de för klumpiga och man ser inte lika bra vart/hur man klipper. Den klotång jag har är en klotång som jag klippt allt ifrån klor på mopsvalpar till min kompis Grand Danois kille. Helt suverän!
Ts: Vet att vi hade en sådan klotång när jag var liten, då hade familjen en Newfoundland hane, men jag gillade alsrig riktigt den… Men kan ju ha blivit bättre genom åren, eller så har man själv blivit bättre på att klippa