Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettagility-freestyle-mm
Läst 2007 ggr
Ronja06
6

Galet stolt!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är så galet stolt över min Ronja och Viggo. Ronja kämpar jag med som vanligt med hennes osäkerhet och lite okoncentrerade attityd på banan. Men skam den som ger sig! Sista loppet blev fin fint i helgen och resulterade i en 7:e plats av 75 starter och en fin liten SM-pinne!

Viggo… 10 månader efter olyckan och aktiv rehab. (badolycka som resulterade i en höftluxation) Så fick han lov och tävla. Han kammade hem två klassvinster av två möjliga. Och är nu startklar för hoppklass 3! Är så GALET glad över mina små sheltiesar.

Mvh Emelie Förlägen

Piccante
1

Grattis!!

Channi
1
[Highonbluetomorrows]
2

Borde vara lika stolt över dig själv :)

_Wilma
1

Grattis! :)

Sajtvärd på Sheltie IFokus

sissie
1

Grattis! Vad roligt att Viggo åtehämtat sig så fint.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

CorrinsPearlDiesel
1

Grattis Glad

Maria-73
1

Ett stort Grattis till Er! :) Jättekul att se! :) Lycka till i framtiden! Mvh Maria

Kitten86
1

Grattis och snyggt jobbat!!

Beckibus
0

Va roligt!! Stort grattis! Snygga lopp dessutom..

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

monstermash
0

Grattis!

Vixit
0

Grattis! :D

[Sofia1]
0

Grattis :D

[Sofia1]
0

Grattis :D

xina10
1

Shit alltså, jag blir så imponerad jätteduktiga ni är. Jag vill oxå börja träna agility med Buffy men jag fattar inte hur man ska kunna hålla reda på vart man ska springa. Synd om Buffy för det hade varit jag som sprungit helt fel känns det som Rynkar på näsan men har tänkt börja träna agility. Ser väldigt kul ut i alla fall.

Grattis till er så duktiga är ni.

//Jonnix

Kitten86
0

Du lär dig i samma takt som hunden att ta en bana, så det går bra ska du se. Det som är svårt är egentligen är när det inte går som man tänkt sig, så man måste vara snabb med en "plan B", och man ska våga lite på hunden för det är då den överrakar dig och "exceed your expectations".

TS
Sorry för OT

Marsvin-hund
0

Grattis!

라키Hjärta