Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1320 ggr
Beckibus
0

Vad fick ni i julklapp?

Ja vad fick ni av tomten? Glad

Bjud gärna på bild!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Ressu
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna söta lilla varelse fick jag "av Kiira" (dock två veckor före jul men det är överkomligt) =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Kitten86
0

Måste vara världens bästa juklapp Skrattande

Cassii
0

Fick pengar, kläder, praktiska saker (hårfön och brödrost), stativ och ett nytt objektiv, fick även en förlängning på mitt abonnemang till Iphone5. Sen fick jag av en vän en samlings dvd med bilder från när Twix var liten, och andra bilder på Lexie och Twix, samt ett urval av våra agilitylopp under klass 1! Fick chocklad och te också Skrattande Objektivet är jag så himla glad över eftersom jag fotar väldigt mycket och innan haft ett fast objektiv vilket har varit svårt att få till okej bilder på hundarna när de rör sig längre bort. Men nu ska vi träna och träna med fotograferingen så vi verkligen kan fota på tävlingar osv i sommar, stativet kommer nog hjälpa mig mycket! Sen dvden med mina tjejer var helt fantastiskt fin, och att den var gjord och genomtänkt till bara mig, gjorde mig extra glad! Kyss

Ressu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Det är jag nog böjd att hålla med om =)

Hon är nu 2,5 veckor och växer så det knakar. Det är så otroligt roligt att se dag för dag hur hon utvecklas =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
2

Jag och min sambo fick en 14 dagarsresa till Brasilien i februari. Jag bara grät när jag fattat vad vi fått.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Beckibus
0

Gud vilket paket!

Roligt att ni blev nöjda och glada!

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

medde
0

GittanL! Det är ni väl värda, Så ljuvligt att få åka till värmen och bara ha det gott.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kitten86
0

DEN presenten känner jag mig lite svartsjuk på!! Guud vad roligt för er Cool

Själv fick jag mestadels saker till bilen: blutooth headset så man slipper sladdar eller att ha nått i örat etc. Samt en mobilhållare, också till bilen, så man vet vart man har den! Även en organizer där jag kan stoppa koppel, bajspåsar etc så man slipper slänga det på golvet i bilen eller så.
Sen fick jag även en jättefin bild på min brorsdotter som är 2,5 år (helt underbar bild, tagen på dagis), en superskön pyjamas och så varma sköna sockar med luddfoder (fungerar som tofflor). Sen även lite annat smått och gott.

klaris
1

Jag fick dels Anita Axelssons bok om trix! Så nu ska det "hjärngympas" :D

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se

Beckibus
0

#9 Är det "99 tricks"? Funderar nämligen på att köpa den! :)

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

klaris
0

#10 ja precis! En kul och bra bok tycker jag :D

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se