Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 613 ggr
medde
0

God morgon! 5/7

God  Förmiddag!
Hoppas att ni vaknat till en fin dag!
Äntligen lite sol igen,men regnet öst ner i natt igen!
Här är allt ok! ,våran nya familje medlem (kanin) mår bra och finner sig väl här hemma!
Vad ska ni hitta på för kul i dag då?
Vad ni änn gör hoppas jag att ni får en bra dag
Samt att vi ses här också!
Mvh  medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God förmiddag. Här är allt helt lugnt. Ska ta och städa mitt rum nu, kommer bli riktigt tråkigt. Men det är värt mödan.

Här regnar det…. Tråkigt. Ledsen Men förhoppningsvis kommer det bli bättre väder senare idag. Ska iväg och hyra en film efter jag har städat. Och bara ha en mysig och lugn dag. Räcka ut tungan

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Här är det blåsigt men soligt! Sitter och räknar dagar tills min lilla valp kommer hem! Får gosa med min 6åriga hanhund tills dess.

Ellenfyrkant
0

Hej hej, Jag har väl inte haft någe vidare kul, har gjort precis som Ronja06…. Städat *pust* Men nu är det klart Skrattande

Gött, sen kom min (plast) morfar ganska nyss så vi har precis ätit middag. Och på Lördag blir det onfirmation för syrran Glad

Ha det gött allihopa! //Ellen

Mvh Ellenfyrkant

Jojsan
0

Hej hej

Min mormor har varit här och hon bor så långt bort så hon hälsar inte ofta på (fast vi hälsar på hos dom istället) så vi hade några andra här också. Det blev fullt i poolen :P det har varit ca 30 grader och varmt och soligt hela dagen, hela 26 grader som varmast i poolen :D

Bada är nog det mesta jag gjort idag. Varit med kaninerna har jag också. å lite annat .

Inlägget är låst för nya kommentarer