Hund togs för lejon
En hundägare klippte sin hund som ett lejon, och det gav ett resultat av att polisen i området fick en flera larm samtal om att ett "ungt" lejon befanns sig i området.
Kika gärna in på klippet se på hunden som tog för att vara ett lejon, Jag måste säga klippningen var faktiskt ganska kul. Men okey inte skulle jag klippa min hund på det sätt. Hur skulle du reagera om du såg hunden som är i klippet ute på gatorna?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Kan bara hålla med, ful. Men dom ser nog en charm med att deras hund ser ut som ett lejon. Han va ju ändå väldigt söt, studsade runt och var tokglad!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
haha va söt då! men jag skulle bli jätterädd om jag såg honom och trodde det var ett lejon! 
Hälsningar Klara :)
Jag skulle nog hoppa högt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Visst skull emna reagera om man såg vovven, men inte tro jag att man skulle tro att det är ett lejon ute på gatan.
Men det har ju hänt att hundar råkat blivit skjutna i tron att dom är en varg.
Någon som sett tävlingarna som brukar hållas i Usa för hundar som klippta till allt möjligt "konstigt" en del är rena konstverken andra inte..
Det är ju kul och den är söt.
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward
¤7 Gillar inte speciellt kläder på hundar, har enbart täcke för att skydda hunden, Men sätter inte på annat för att glida runt och visa upp kläder på hunden.
Usch, gillar verkligen inte att folk färgar sina hundar
dom är fina som dom är….
~mikkan
Vi färgar håret på oss själva och jag håller med. Kläder jo om det är kallt ute men inte så där.
Som mammas sambo säjer. Vissa går till överdrifft med allt.
#13 Så sant så gumman..
Överdrifter är aldrig bra, men för att se det lite krasst så "vaknar" ju många av dessa sporter i USA…
Har också sett klippet och gjorde ett inlägg på pudel.ifokus iom att det är en labradoodle i klippet. Och visst är han snyggt klippt, ser verkligen verklighetstroget ut (för att vara hund) men kanske inget jag själv skulle vilja ha som hundägare hemma 
Roligaste tycker jag ändå är att folk på allvar trott att det är ett ungt lejon!
Förstår inte hur man kan tro att det är ett lejon?? det är ju lite skillnad hur ett kattdjur och hund beter sej… Men det är kanske inte alla som ser skillnad..
Det har du väldigt rätt i! Ett lejon skulle ju inte bete sig som att den älskar människor vilket hunden gjorde.
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Viftar en katt på svansen så är den inte speciellt glad utan tvärt om.
Men som sagt, finns väldigt många människor som inte kan "läsa av" djur..