Sheltie bilder
Hej hej. Jag är medlem på Stallet.se och vill gärna ha sheltie bilder eftersom dom är underbart söta! Jag tar inga bilder utan att fråga och undrar om jag kan få några bilder att använda där? Jag skriver såklart vem som har fotat bilden. Tack på förhand!
-' Rebecca Johansson

Jag vill helst inte att du använder mina bilder som jag givit dig till ditt arbete i stallet.se. (I inlägget "Bild?")

Vill ge dig en eloge för att du frågar! Mycket bra gjort! :)
Mina får du dock inte ta.

Jag vill nog helst inte att du tar bilderna på Frankie….

Inga av mina bilder lånas ut till Stallet. Hittar jag några av dem så skickar jag en räkning till den som har dem, hi hi :)
Hejsan. Mina bilder vill jag inte ska finnas på stallet.se .
Mvh Emelie 

Japp, så fort jag hittar en bild på Roy på den hemsidan så sparar jag användarens Ip adress, anmäler till crew och polis och wipps så ångrar tjyven att den snodde bilderna! ^^
#8: Jepp. Så gör jag också. Är dock aldrig inne på stallet.se. Men då jag väl är inne kollar jag endast efter bilder på Ronja.
Mvh Emelie 

Jag var inne jätte mycket på stallet för ca 2 år sedan, och jag vet hur detdär funkar ^
#10: HaHa. okej.
Själv slutade jag där dels därför att det fanns så konstiga folk där. (inte alla såklart) och de fuskades, man tog saker från varandra. Vissa skickade konstiga mejl. Och det kostade pengar. Onödigt för något som bara finns på datorn. 
Mvh Emelie 

#11 precis. Jag slutade nog för att jag tröttnat helt enkelt. Jag var inne på dendär hemsidan i 4 år, dag o natt typ.
#12: Nja, s mycket var inte jag inne. Däremot var jag inne kanske några timmar varje dag?
Mvh Emelie 

Jag är medlem på stallet.se, men endast för att se till så ingen snor mina bilder! Heter samma som här, Prizma_o_kristall:)
Kramar//Carro
#14: Detsamma som jag gör. Heter själv Icewolf där. 
Mvh Emelie 

#15 Haha, hälften av medlemmarna kanske gör så:P
#16: Skulle inte förvåna mig. 
Mvh Emelie 

Samma med mig, eller jag har kvar mitt stall - Linis_Cool haha
*fnissar* De går o skriver att "det är så många medlemar" men igentligen är det bara 1 av tio som är inne på riktigt. :P
Mvh Emelie 

#19 precis ^^

Mvh Emelie 
haha ^^ är oxå inne där för å se så att inga av mina bilder blir snodda xD tror ja heter ccj .. :P

Bra att du frågar om du får ta bilderna! Men mina får du INTE andvända. Har dock inte så många än men…. Mkt ska det bli ;) Så, tar du mitt så blir du polisanmäld! Här är det copyright på ALLAS bilder! För att folk ska kunna lägga ut bilder här på sheltie.fokus utan att vara rädda att dom blir stulna! Så… se upp för polisen…. :P
Ps, eftersom jag ser att ni visst flera stycken har stallet.se bara för att kolla så inga bilder blir stulna så tänkte jag be er jätte snällt…
Kan ni inte vara snälla och kolla till så inte mina bilder heller blir stulna när ni ändå är inne. Vore skit snällt om någon kunde det! Tack på förhand :D
Mvh Ellenfyrkant
#23: Självklart kollar man det! 
Mvh Emelie 

#24 Tackar tackar
Super snällt!
Mvh Ellenfyrkant

Ja, jag håller utkik efter allas shelties på stallet. se (och även kaniner)
Men ganska jobbigt är det att bläddra igenom alla 1000 tals shelties så det tar tid:)
Men ser jag några av era bilder så säger jag givetvis till!
Kramar/Carro

#26: Tack! Super snällt :D
Jo, visst tar det säkert lite tid. Men det blir väl en stor koll ibland men inte så ofta kanske? ;)
Jätte glad att ni kollar lite efter mina bilder också. Verkligen!
Men föressten, om man hittar någon annans bild. Vad gör man då??
Mvh Ellenfyrkant

#27 Då kan man tex klicka på "print screen", en knapp som finns vid knapparna scroll lock och pause/break.
Då kopieras allt som man har på skärmen och sedan kan man gå in på tex paint och klistra in. Sedan sparar man det och sedan kan man lägga in det i en tråd tex :)
Kramar/Carro

Jo, allt det där med print screen vet jag. Men varför sa man lägga in det i en tråd??
Mvh Ellenfyrkant

INGEN TAR MINA BILDER!!!!!

#30: Det där uppfattade jag som att du gärna vill att fol ska ta dina bilder…. Uppfattade jag fel då lr??
Mvh Ellenfyrkant

#32, nejdå, inte så knepig förklaring. Fattade ;)
Mvh Ellenfyrkant
#33 va bra ;)