Tävling nr.1
Nu startar den första tävlingen på sheltie.ifokus!
Jag söker finaste vinterbilden! den kan vara på dig, din sheltie eller varför inte båda två? gärna något som representerar just vinter och snön. Reglerna är att man får vara med me högst två bidrag var. Du får byta bild högst en gång. Tävlingen avgörs i mitten av februari.
Lycka till!

Vad skoj! Finns det några priser eller är det bara ära och berömelse
Här ska fotas
/Camilla
Vi som inte har någon snö kvar !

Hmmm, den smälter som bara den här också! Inte säkert att jag hinner fota något.

Idag har jag fotat. Var ska bidragen skickas? Eller kan de läggas här i tråden?
/Camilla

#5 Jag måste bara fråga vem som är domare… med tanke på att det är du själv som utlyst tävlingen, Pauline.S!
Inte för att jag tar en sån här tävling på största gravallvar, det är kul att se foton. 
Kom på: man kan ju ha fototematrådar, inte nödvändigtvis tävlingar. :) *funderar*

#7 Hi hi… Jag reagerade precis som dig! Medarbetare och sajtvärdar brukar inte få vara med i tävlingarna
Här kommer i alla fall mitt ena bidrag. Hunden heter Cronys Designed Deligth (Charlie till vardags)

Här kommer mitt andra bidrag. Samma hund som ovan.
/Camilla
#8 & 9 GUD SÅ SÖT ! Han (?) var verkligen underbart söt :D

Himmla söta alla sheltie är! kul att se alla bilderna!

jag har inget bidrag till denna tävling (?) . Men det är jättekul att titta på alla bilderna ! 

Vill bara informera att på Söndag så avgörs tävlingen! passa på att skicka in ett till bidrag om du bara skickat in ett. Byt också bild nu om du vill göra det! LYCKA TILL!

#7 Det är jag som blir domare efterssom att Pauline kom på sitt eget misstag men ville så gärna skicka in en bild!

Ååhh vad fint! haha lycka till att avgöra vinnaren Paloma.. Alla e ju helt underbara!
hmmm… vem vann? ;)

Vinnaren blev #8 WesthKiowas med sin fina sheltie Cronys Designed Deligth (Charlie)!
Tack för alla bidrag, alla bilder var jätte fina! ser fram imot att se mer bilder av era hundar!
Mvh Paloma

Grattis!!!

Grattis :)

Tack tack! Jätteskoj! Jag får väl tacka modellen :)
/Camilla
Ja gör det för all del (; Grattis ! 
fina hundar i snön 
Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker medarbetare cockerspaniel ifokus