Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 2805 ggr
Beckibus
0

Era hundprylar!

Hej!

Jag är så nyfiken på era hundsaker, vad har ni till er hund? Lägg gärna upp bilder! Hur förvarar ni allt?

Jag ska rota fram mina saker och få med på en bild! Ska ändå städa bland allt så ska passa på då!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

klaris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bevarar Selmas "skönhetssaker" (eller vad man nu säger) i en necessär som jag gjort självTungan ute och alla leksaker i en stor kruka på golvet så hon kan hämta någon när hon vill :)

jadu leksakerna kan jag beskriva med ett ord: stackars! vissa ser jättehemska ut haha Skrattande

har ju koppel och reflextäcke också men de fick inte va med på bilden ;) kopplet är halvstryp i läder

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se

Kitten86
0

Rivers "utesaker" som koppel, halsband, reflexer etc ligger i en egen korg som står på hatthyllan i hallen. Sen har han en egen liten "hatthylla" som jag byggt på sidan om vår hatthylla där hans täcken och klövjeväska hänger på galgar. Borstar och klotång finns i en speciellt hundlåda i en skänk här hemma och leksakerna ligger i en korg vid sidan om soffan så han kan gå och hämta när/om han vill ha någon Cool

Ungefär samma "system" här hemma då, vad gäller förvaring! Snygg bild också, hon ser lite förnärmad ut som "vad gör du med mina saker?"

klaris
0

#2 hahaha ja hon tittade lite frågande på mig Skrattande

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se

Cassii
0

Har alla koppel, halsband, täcken, reflexväst, bajspåsar och uteleksaker i en låda i hallen. Sen har jag allt annat som papper, saxar, borstar osv i en låda som inte hundarna kommer åt. Sen en låda på golvet där leksakerna finns. Den står dock bara framme när jag är hemma. Annars tuggar Twix i sig leksakerna ;) kan fota när jag kommer hem :)

blandiscasper
2

.denna underbara väska köpte jag häromdagen och den rymmer allt! ja utom koppel täcken mm som jag förvarar på en särskild hylla

blandiscasper
0

Väskan framifrån

[Murvel]
0

#6. Var hittade du den? Pris? :)

blandiscasper
0

Den fanns på hundmässan i stockholm,men blev för snål!! dumma jag, den kostade tror jag 395 kr.. ångrade mig djupt och gick in på nätet och letade som en tok! fanns med dubbelt så dyr, tills slut fann jag den på amazon, utomlands, den heter grooming pet nåntig :) googla på bilder kanske den kommer fram, finns i flera färger, blir som ett dragspel med massor av fack! hur nöjd som helst är jag!

blandiscasper
0

Groomer on the go bag dog…  googlade lite:)   finns i rosa blått svart och lila:)

Kitten86
0

Jättesmart juh!! Sån skulle jag vilja ha!

Toppenväska när man ska iväg på resa…!! Vad kostade den att köpa, frakt etc. Hur betalar man om man beställer utomlands?

blandiscasper
0

Kitten jag betalade med kort..sen kan man betala via paypal åxå . Jag betalade 384 kr bra exakt med frakt.

Kitten86
0

Var ju inte farligt dyrt alls!!

blandiscasper
0

Nä riktigt bra pris! såg en för 600 på en svensk  sida. Denna är mig mycket kär :) funderar på att skaffa en till men då bara ha den till utställning, men vill få hem den lilla först och se om det blir nån karriär :)

Frida.S
0

Jag är Hurta-frälst! Haha. Jag har hurtas y-sele, halsband och regntäcken till båda mina hundar. Kommer säkert utöka samlingen snart. Utöver det är det det vanliga, leksaker, bostar, ryggsäck för träning, påsar/fickor att ha godis i, klicker, sovbäddar m.m. 

Alla småsaker förvarar jag i en låda på hatthyllan. Leksakerna ligger framme, förutom de som är bara används vid träning.

Kitten86
0

Hurtta och Ruffwear är riktigt bra märken som jag gillar, har lite olika saker från båda märkena!

blandiscasper
0

Hurtta är storfavorit här med :) vinter och regn täcke , koppel och halsband, och en hurtta godis påse bor här

Tjalleman
0

Leksakerna ligger oftas i vardagsrummet,där är vi mest.Men när jag plockar iordning inför städning tex så ligger dem i en valptygbädd på golvet i sovrummet.Leksakerna är bollar olika typer,pipdjur(ofta trasiga)fleeceflätor,

I hallen förvaras några täcken på handtaget till sovrummet.koppel och handduk på en liten hundkrok,nära ytterdörren.Rena handdukar,hundplädar och diverse täcken(både regntäcken,varma täcken.reflexvästar)förvaras i ett skåp,där har jag även extra koppel,ryggsäck med träningssakerna tex speciella leksaker som bara används vid träning,pipdjur,boll på snöre.en fleecefäta,vattenskål.Har även sele,spårlina i skåpet.

I köket finns borstar,saxar,fätsingsborttagare,klotång i en neccesär som ligger i ett skåp,i skåpet finns också bajspåsar,förband,godisar,tuggben.Hundmaten.

I förrådet finns det tygburar,stålburar.kompostgaller.

Detta var det som jag kom på vad vi har och hur det förvaras.Är kass på att fixa kort så tyvärr blir det inget.Flört

[Nayara]
0

Jag förvarar min hunds utrustning i en låda i hallen:

* en matskål
* en vattenskål
* två halsband
* fyra koppel
* två selar
* en reflexväst
* en kam
* en borste
* balsam
* balsamspray
* schampo
* bajspåsar
* en klosax
* en fästingsborttagare
* godis
* tuggben
* korg
* leksaker

Vet inte om jag har glömt nämna något. Glad

Kitten86
0

Man har ju i regel en hel del saker, så att man glömmer något ibland är ju inte otänkbart Tungan ute