Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 462 ggr
[Malin3033]
0

God förmiddag 8/7!

Godförmiddag på er alla!

Idag är det lite halvmulet ute. Jag hoppas på att jag slipper regnet idag. Det är så mycket trevligare att promenera med hunden då. Dessutom vill inte min hund gå ut när det regnar, han bara går ut för dörren och kissar, sen ska han absolut in igen. Ska nog bara vara hemma idag igen. Ska ta tåget till Stockholm imorgon i 4 dagar och vara hos en kompis, så jag passar på att gå ut med hunden och ta hand om hamstrarna. För det blir ju mormor och morfars jobb medans jag är borta.

Hur blir eran dag?

Kramar! //Malin

medde
0

God förmiddag!
Måste börja med att tösen min blir bättre och bättre.
Regnet hänger i luften, så det blir nog en skur eller 2 i dag igen!
Malin3033-  Välkommen till storstaden!
Vad ska du göra här?
Gröna lund, skansen mmm
Hur som helst finns massor av bra saker attt göra.
För oss blir det att vara hemma och städa,
Samt att man sitter nog här på i fokus ett tag.
HA en bra dagMvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

Vad roligt att hon blir bättre!

Som sagt bor en av mina kompisar där, själv är man ju från lilla Strängnäs så det är ju lite skillnad att åka till Stockholm. Men det tar bara 45min med tåget. :) I Stockholm är det alltid kul! Ska nog försöka hitta lite kläder till denna regniga sommar. I Maj när det avr så himmlans varmt köptes det massa shorts och linnen som jag inte har någon användnig av nu.

Ronja06
0

God middag! Här är det mulet och tråkigt väder. Kom precis hem från en 6 timmars lång hundträning med Ronja. *suck* Ronja verkade se "spöken" hela dagen och skällde konstant. Fundersam Inte likt henne. Så mycket mer har jag inte hunnit här hemma.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

6 timmar? Oj, då måste ni har hunnit lärt er mycket! Vad gjorde ni för något?

Ronja06
0

#4: Tränade både idag och igår 6 timmar! Skrattande Vi tränade "handling" med hund. (att visa upp hunden/hundar på bästa sett på utställning) Väldigt lärorikt! Glad

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Med sammanlagt alla dom 12 timmar borde ju du och Ronja vara proffs nu! Väldigt intressant kurs!

Vad är det för skillnad på ringträning och handling?

medde
0

Nu säger jag
GOD NATT MED ER  OCH SOV GOTT!!
hoppas vi hörs i morg .
ha en forstatt bra kväll
 Malin 3033 . hopppas du får det bra i sthlm.
det är ju hemma för mig,
men kan säga att det regnar just nu här!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer