Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 879 ggr
Ronja06
0

God morgon! 9/7

Idag är det sol! HURRA! Skrattande Ska åka till Nordens Ark och se på djuren idag också. Var så länge sedan jag var där, och känns så kul att åka dit igen.

Hoppas ni kommer att få en trevlig och sommrig dag. Glad Mvh. Emelie & Ronja

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

Vad kul det låter! Att se på djur är alltid roligt, men jag får nöja mig med djuren här hemma ;)

Här är det ljust ute, men inte sol. Solen lyser igenom molnen så förhoppningsvis blir det sol sedan:)

Kramar/Carro

medde
0

God morgon
På er alla här!!
Va bra att ni har sol samt lite sol för vissa.
Tycker just att vi inte har något av detta just nu.
Men  vi väntar och hoppas att den dyker upp snart igen!!
Kul  Ronja06 att komma ut och titta på djur,
Vad är nordens ark? va har dom för djur där?  som det låter kanske  ,nordens?
Jätte kul att höra då du kommer hem.
Jag gör som  Prizama_o_kristall är hemma med djuren vi har.
Hoppas alla får en bra dag
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God förmiddag! :)

Här är det mulet, inte ens solen vill sticka fram. Men idag bär det av till Stockholm vid 16.00 tiden så ni får inte se mig förräns på torsdag.. Gråter Saknar er redan!

Idag fick jag även ett mejl från Ronjas uppfödare. Ronja hade fått träna på att stå fint och bli bortstad för första gången. Det hade regnat hos dom hela dagen igår så Ronja hade hittat sitt eget lilla kiss ställe. Nämligen i en agility tunnel. Då fick hon minsann inget vatten på huvudet medans hon gjorde sina behov. Vilka små filurer! Längtar tills jag får hämta henne!

Prizma_o_Kristall
0

#3 Hehe, det blir nog en bra agilityhund av henne :) Hon är ju iaf inte rädd för att vara i tunneln ;)

Ha så trevligt i Stockholm! Vi kommer sakna dig också här:)

Kramar/Carro

[Malin3033]
0

Ja, det får vi verkligen hoppas att hon blir! Förhoppningsvis låter hon bli att kissa i den på tävlingarna. Skulle vara lite pinsamt. Generad

Prizma_o_Kristall
0

#5 Haha, ja det hade ju inte varit så bra ;) Men det tror jag inte heller att hon kommer göra:)

Emmeli
0

#5 inte bara pinsamt,tänk om det är en tunnel i slutet av banan,du skall plocka din sista pinne i klass 2 och flyttas upp till klass 3. Du ligger riktigt bra till i tid och vad du har sett på domaren så har den inte visat upp handen för att du fått fel. Du visar in hunden i den böjda tunneln och springer mot det sista hindert,men hunden kommer inte. Du springer fram till tunneln och kollar in och där sitter den och kissar. Kissar huden på banan blir den diskad. Det skulle vara världens skit om det hände så.

Ronja06
0

#2: Nordens Ark är en djurpark med många av Nordens djur. Precis som det låter. Glad De har vargar, lodjur, tigrar, leoparder och mycket mer! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorgon,eller kanske godag! Idag händer det undrebaraste ever,Min mamma kommer hem med lilla valpen Zeke,en svart-vit Sheltie vi köpt. Så jag skall bli med valp igen!

medde
0

3 8  Ojoj vargar!!! det är det bästa jag vet!!
kan bara säga mmmmmmmmmmmmm
39, vilken liten goding du får hem,
Helt bedårande!!!!Räcka ut tungan
Mvh

medde
0

NU SÄGER JAG 
 GOD NATT!!! HOPPAS VI HÖRS I MORG HA EN BRA KVÄLL MVH

Inlägget är låst för nya kommentarer