Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 904 ggr
medde
0

GOD MORGON 10/7

GOD MORGON!
Ännu en grå mulen dag att vakna upp till.
Men hoppas att ni har lite sol framme var ni änn är!
Idag ska jag och tösen min ut lite, äntligen så frisk att hon kan börja vara lite ute!!
Om ett par veckor ska vi till astrid lindgrens värdl,
Då ska hon vara frisk och solen ska skina på oss.
Vad har ni för planer med er och hundar i dag då?
Är det någon som varit i skogen? undrar för hur är det med bären ?
Ha en bra dag alla!
Mvvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God Morgon! Här är solen framme och inte ett moln syns på himlen. Det är underbart sommar väder, som jag snart ska ut till. Ska paddla lite kanot och Ronja sa självklart följa med.

Om ca. 1 vecka åker jag till Värmland igen, och ta hand om alla djuren. Nästan med en gång efter Värmland ska jag till Öland! Skrattande Mvh. Emelie & Ronja

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

God kväll!

Idag har det varit helt fantastiskt väder HELA DAGEN! Helt fantastiskt, det behövs lite sol här nu. Så att det inte blir ännu mer problem med översvämmningar där det är det.

Jag, min lillebror och vovvarna var nere vid ån idag, och grillade med en engångsgrill:) Det var jättemysigt, och hundarna njöt av att ligga i gräset i solskenet.

Vi var faktiskt även i skogen:)

medde, smultronen är röda och blåbären är härligt blå:) Vinbären är näst intill mogna redan, fast dem växer ju på trädgården;) Frankie, jag och lillebrorsan åt smultron, men inte Pyret. För hon gillar inte sånt. Fast hon lär sig nog av Frankie. :D

<Kramar/Carro

medde
0

Vad mysigt det lät
Ang bären, nu när tösen börjar bli bra så är det nog dags att gå ut bland fästingar och kryp och plocka lite godsaker naturen har att bjuda på!
Vädret har varit upp och ner här hela dagen,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Prizma_o_Kristall
0

#3 Skönt att höra att hon börjar bli bra nu! :)

Fästingar är nog inte i skogen så mkt, utan mest i högt gräs och i buskar. Men en och en annan liten fästing-plutt kanske finns. Det jag tkr är så jobbigt i skogen är alla dessa mygg, dem är hoppslösa. Och nu när det är fuktigt i skog och mark så är det änu värre. Då är det fullt av myggor.

Lycka till med bärplockandet:)

Inlägget är låst för nya kommentarer