Liten blir stor.
Skulle vara kul att se era shelties då och nu. Har lagt ut en bild på Buffy när hon var 8 veckor och en som hon ser ut idag. Hon blir ett år om fyra dagar. Skrev ett annat inlägg idag där vi kom att prata om hur färgerna ändras med tiden.
Hoppas ni nappar på detta vill se många bilder på alla underbara sheltiesar som finns på denna sajt.
Mvh Jonna
//Jonnix
Vilken kul idé.
Din Buffy har ju samma utryck på bägge bilderna
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vilken fin hund!
#1 Ja, jag skulle se hur mycket tan färgen ändrat sig, då hittade jag dessa två bilder där det var ganska lätt att se skillnaden.
#2 Tack ska du ha, jag håller fullständigt med dig 
//Jonnix
Ska försöka hinna sätta mig och fixa en snyggare samlings bild "då och nu" på River… Återkommer 
#5 Så fin Wilma är, väldigt ljus sobel men hon har mörknat lite. Det är så häftigt med sheltiens färger för alla är så unika, det gillar jag.
//Jonnix
#6 Ja, sheltien varierar verkligen i färg! 
Wilma löpte för första gången under våren och har fällt det mesta av pälsen nu. Ska bli kul att se om pälsen ändrar färg då den vuxit ut på nytt.
Jättefina bilder på Buffy!
Sajtvärd på Sheltie IFokus
#11 Så fin hon är. Så härliga bilder, vippöron på de två första bilderna sen ville de inte mer :)
//Jonnix
#15 Grattis fina Lexie på 1,5 årsdagen :) Hon har en väldigt fin sobelfärg om mörknat med tiden.
//Jonnix
Lille Helix har vuxit en del :) På första bilden är han 10,5v och den andra är tagen idag 9mån & 9dagar gammal :)
Ska försöka leta reda på några gamla på Hugo också och försöka ta nån ny fin bild på honom :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Wow, Helix börjar bli stora killen, härlig päls han har fått :) Snart ikapp snygga Hugo.
//Jonnix

Härliga bilder :)
//Jonnix
Åh så härliga foto. Jag bara älskar denna hundrasen. 🙂
Så härliga bilder tänk vad tiden går fort från valp till vuxen.
//Jonnix
#27 Så fin hon är, gör ju inget om hon blir stor bara mer att älska :)
//Jonnix
#30 Ååh vad fin hon är nu, underbar päls :)
joo men konkurrera mot border collie, lite tufft kanske ;)
Men visst, hon är väldigt bra kramstorlek ;)

#27 hur hög är hon?
Mvh Ellenfyrkant
Ja, om det går att undvika vill man hellst inte konkurrera med BC, men det går faktiskt beroende på hur din hund är 😉
Jag och River tävlar mot BC (large klass) och vi har faktiskt slagit några BC och Aussies 😎 Gäller ju att hitta styrkor som kanske inte dem har tex… Men visst skulle jag hellre tävla i medium!
Det var kul att höra 😃
Jag är en sån tävlingsmänniska haha, men jag har ju lärt mig att det är djur vi sysslar med och det kan gå precis hur som hellst ;)
Jag vet inte exakt men runt 40,5 kanske. jättesvårt utan riktig mätsticka.
Hon blev 6 månader den 17 feb
Hon känns större varje dag min lilla tös <3
Här är vår lilla Chase när han var 8v. 😍
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Och här är en bild från förra helgen nu är han ca 8 månader.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Hugo 5mån & 5år gammal :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Såå fin han är =)
Åh så fina bilder på allas shelties, helt underbara ❤️
//Jonnix