God morgon 12/7
GOD MORGON
Vaknade upp som vanligt till en halv grå dag.
Men det är ju ok,man är ju van nu
Men kul att titta in här ändå
Ronja va ju vaken men inte sin matte!
Så jag läste vad hon pysslar med.
Är lite lungt här inne nu,men många på semester. så ni andra kör på !
Det blir fart snart igen, men man måste ju få ha lite sommar eller hur!
Vad har ni för planer i dag då!
Vi ska till coca cola fabriken och gå visning sedan leka i deras expirience center vilket är jätte kul!
Vi hörs
Ha en bra dag
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
GOD MORGON! Tråkigt att du har mulet och tråkigt väder Medde. Själv så har vi strålande SOL! Jätte varmt och härligt, så först ska jag gå till stranden och ta med mig min solstol och Ronja. Efter det ska vi förhoppningsvis åka in till brukshundsklubben och träna Agility. Sedan skall vi hälsa på mammas kompis och hennes 2åriga dotter. 
Mvh Emelie 
Va härligt det låter!
Just nu har det börjat regnat.
Så trist!
Men som jag sa vi ska till cola fabriken.
Min tös ser så fram emot det , för man får ju surpla hur mycket cola man vill efter turen i pausen.
Så det bubblar väll ur öronen sen på henne* fniss*
Hoppas det går bra på klubben med Ronja i dag
Vi får väll en rapport sen?
Mvh medde
#2: Tråkigt med regn. Igår regnade det nästan hela dagen hemma hos oss. *suck* Men nu har vi iallafall sol.
Cola fabrik=mums. Skulle också vilja åka till någon cola fabrik! Självklart kommer ni att få en rapport sedan vad vi gjorde och hur det gick. Mvh.
Mvh Emelie 
God kväll!
Äntligen är jag hemma från Stockholm igen! :D Hur ny medlem jag än är, så saknade jag er enormt! Men nu sitter jag fastklistrad här, så tro inte att ni blir av med mig igen inte! x) Idag har jag tagit det lugnt, suttit på tåget och varit social hemma.
Ha det gott!
#2: Det gick jätte bra på brukshundsklubben idag med Ronja!
Först testade vi såklart på Agility, vilket Ronja bara "flög" igenom banan. Hon har blivit jätte duktig på det! Sedan testade vi på lite sök och lydnad. Det enda vi behöver träna på är "läggande under gång". Annars klarade hon det jätte bra enligt mig. Hon är ju inte så gammal. 
Mvh Emelie 
4#Oj vad gulligt skrivet av dig
Nu blir jag stolt och säker flera med mig
Välkommen tillbaka.
Jättbra Ronja06 kul att det går bra med ronja,
väntar ivrigt på era framsteg och att följa här vad som händer
Mvh medde
4#Oj vad gulligt skrivet av dig
Nu blir jag stolt och säker flera med mig
Välkommen tillbaka.
Jättbra Ronja06 kul att det går bra med ronja,
väntar ivrigt på era framsteg och att följa här vad som händer
Mvh medde
NATTI NATTI

Hej hej!
Jag loggar in lite sent idag, då jag kom hem för inte så länge sedan:) Jag har nämligen varit och fiskat med min familj, min moster och en av mina kusiner:) Det var inte så kul, det öste ner hela tiden de timmar vi var ute! :( Men man får se det från den ljusa sidan - det åskade iaf inte;)
Vi var 5 pers, det enda vi fick sammanlagt var EN abborre, en liten rackare… Men imorgon blir det en fisketur till, hoppas på lite revanch:)
Kramar/Carro