Sheltiepromenad 16:e mars 2013
Nu är det åter igen dags för en rolig och trevlig sheltieträff. den här gången är träffen ute på Lida Frilufsgård.
Vi är några som har sheltie och har tänkt göra en repris från förra året och träffas för att gå en promenad i Lida friluftsområde. Vi samlas på parkeringen kl.12 och går sedan tillsammans iväg på en promenad…
….för att sedan umgås, värma oss kring elden, grilla korv, dricka varm choklad eller vad man nu har med sig i ryggsäcken.. var och en tar med sig eget fika..
Alla som har sheltie, tänker skaffa sheltie eller helt enkelt bara älskar denna underbara ras är välkomna att promenera med oss!
Läs vidare på länken nedan för vidare info och vägbeskrivning osv..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tänk om man kunde vara i Stockholm då.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hoppas det blir fint väder, förra gången det var vid Lida hade et fallit ned en del nysnö igen…Men området är helt underbart att promenera i.
Men guud vad roligt!!
Skulle verkligen vilja kunna ta mig till en sheltieträff, River skulle bara ÄLSKA det!!
Måste dock bara kolla, tror att jag ska på dop det datumet 🤪
Någon av er som bor i Stockholm som vet om det är lätt/går bra att ta sig kommunalt till den här träffen? Jag gillar inte att köra bil i Stockholm nämligen….
Det ligger inte mitt i. Utan lite utanför. Jag kan utan problem möta upp dig var som och guida dig fram.
Ja Gud va roligt! Trist man bor i Jämtland :(
måste man anmäla sig om man vill komma?
Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker medarbetare cockerspaniel ifokus
#6 Hej! Nej du behöver inte anmäla dig.
Okej, då lär vi nog ses där den dagen dom som kommer :) ska bli kul och se alla sheltie :)
Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker medarbetare cockerspaniel ifokus
Kul att du kommer, det brukar vara supertrevligt så jag tror inte du blir besviken.
Jag kommer tyvärr inte kunna gå. Ska på födelsedagskalas för min "systerson" som fyller 2 år och kalaset ska börja 14.00, så kommer aldrig hinna…
Nedrans att man alltid har något annat inplanerat eller som gör att det inte går. Men det kommer ju sannerligen fler gånger!
Vi kommer med. Är så nyfiken på sheltiesar. Ska bli roligt att träffa några riktiga. Som inte skäller ut en och springer undan så fort man kommer.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#11 Vad trevligt! Då kommer vi att ses där.
Om det är någon som behöver lift från pendeltåget, Hör av er via pm så kan det kanske ordnas.
Hoppas ni blir många och att ni får jättekul!
Ni som åker, glöm inte kameran så ni kan dela med er av massa bilder sen 😎
Vi ska åka, men för tillfället är både dotter och jag genom snoriga och hostar..Men det är några dagar kvar..
Min fästman kommer att ta med kameran. Hur många är det som kommer?
Menar du härifrån. Eller hur många det brukar bli totalt ute på Lida?
OBS VIKTIGT!
En ändring ligger ute på löpet ang promenaden som skulle vara ute på Lida nu under helgen. Se vidare info här Klicka här
Men jag kan inte i danderyd. Då får jag tyvärr säga att jag inte kommer.
Mycket tråkigt, Det är för en god sak den flyttades
Det kommer att vara en sheltie träff under den tidiga sommaren.
Jo jag vet men min fästman tycker det är för långt att åka. Om jag ska ta tunnelbana kommer det ta timmar tyvärr.
#20 Då det är på Adelsö kan jag plocka upp dig på vägen, så kan du åka mes oss dit och tillbaka mot city och T:banan
Tyvärr men då blir min fästman sur och kör ändå. Orkar inte med det denna veckan med. Han blev sur förra veckan för han fick köra mig till upplands väsby. Men jag hoppas att ni hittar henne.
Oj ,, så kan det bli, Men då kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Men klart alla hoppas nu på att hunden kommer tillrätta och hem igen