GOD MORGON 15/7
GOD MORGON
Usch i dag regn igen!
Vilken ruggig sommar det varit änn så länge.
Till toppen på allt börjar jag bli sjuk. min lilla tjej har väll smittat ner mig!
Så jag vet vad jag har att se framimot.
Det pm.et Lffe D skrev om i en tråd här,
Var nog med att släng det.Direkt!
Detta är inget alls bara spam.
Vad har ni för planer i dag?
Hur som helst hoppas jag att ni har sol där ni är
Vi hörs av
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag!
Här är det lite småmulet men det regnar inte. Jag som hade hoppats på mera sol. Solade hela dagen igår. Men det regnade inatt. Hur som helst ska jag ut på landet idag! Ska bli jätte kul. Och inte nog med det så är det ju söndag idag. Vilket betyder att jag nu kan säga; "PÅ SÖNDAG SKA JAG HÄMTA RONJA!" :D :D
Ha det så bra allihopa! :)
God förmiddag! Här är det sol men blåsigt. Men varmt är det verkligen! Mamma har planer på att vi skall skaffa en till sheltie till vintern i år! :D Hane eller tik vet vi ännu inte, men det kommer iallafall bli en sobel sheltie. JIPPIE!
Mvh Emelie 

Hej!
Usch, låter inte roligt medde… Krya på dig! Säger jag innan det brutit ut på riktigt, så kanske det inte bryter ut helt…:)
Idag har jag städat och varit med hundarna. Ska snart ner och städa igen, det är rätt kul när man väl kommit igång:)
#1 Jag förstår din längtan, vet hur det var när man var i väntas tider med Frankie:) Man gick och rullade tummarna varje dag, och räknade ner:)
#2 Låter jätteskojsigt med ännu en sheltie:) Lova skicka en massa bilder på vovven sen;)
Kramar/Carro
Hej
Idag har det varit ganska soligt, har haft fullt upp idag, klipptgräset, badat, hälsat på släktingar, varit med en kompis m.m. :P
#0 inte kul.. hoppas det inte blir så hemskt..
#1 Massor av bilder vill vi ha då :D
#2 kul :D då slipper du vänta till nästa sommar ;)
#3 kul å städa? gah, du är galen! :P hehe skoja bara, ibland kan det vara kul ;)
#3: Jadå, lovar att visa massa bilder då såklart! Men det är ännu inte något som är 100% säkert, men väldigt stor chans att det blir så. :))
Mvh Emelie