God morgon 17/7 2007
God morgon allihopa. Hoppas ni får en bra dag. Här verkar det komma fler och fler moln, tyvärr. Ha en bra dag i alla fall var ni än befinner er. Ska ut med vår stora lilla hjälte (hunden) nu.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Här är det mulet och enligt vädret risk för regn. Skall hem till Göteborg senare idag. *suck* Vaknade precis så jag är väldigt trött. Skall snart ut med hundarna också. :)
Mvh Emelie 
God morgon!
Sitter och väntar just nu på att tösen min ska göra sig klar.
Så jag hinner med ett godmorgon.
Vi ska ner eller rättare sagt jag ska ner till läkarhuset.
Man vart ju katt biten i går natt!!
Riven på arm samt ett redigt bett i fingeret, hon lyckades bita igenom nageln på fingeret, oj attan vad det gör ont!!!
Fingeret är rött pulserar som nattens hetta!
Hon fick ner en temometer som sitter på väggen fast!!
Trodde jag i mitt enfall
Den gick i golvet ,så katten.
vA där på 1 sek,men hon fick av vätskan på sig , så det var att greppa katten och in duschen med henne.
Tvätta ,skrubba!! men det ville hon inte.men jag ville det efter som hon inte skulle få något i sig.
Som tack fick jag ett bett!
Ok jag förstår henne.men
Så nu ska vi ner till läkarn.
Och jag som är livrädd för sprutor!!!!! tror väll att det är en risk för att dom petar i mig en stelkramp.
Men huvudsaken katten är ok!!!!
Ha en riktigt bra dag på er alla här
Det ska VI HA
MVH
GITTANL KRAMA VOVVEN FRÅN OSS! VILKEN HJÄLTE!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jobbigt Medde att åka till sjukhus! Hoppas det går bra. Då jag åker till sjukhus påminner det mig bara om då jag bröt armbågen. *brr…*
Mvh Emelie 
Usch ja!!
Det där stället är ingen höjdare.
Men ok, dom gör bra saker också förutom orsakar smärta
vi hörs ,efter , nu ska vi ner
va gjorde du som bröt armbågen?
mvh
#4: Ja, de gör bra saker också såklart. Men det påminner mig bara om hur ont det gör. *ryser*
Jag var och red (1 vecka före min födelsedag). En häst som är något bussrädd, men enligt hästägaren var det inga som helst problem att rida vid vägen med honom. Men vad fel hon hade! Det kom en buss (körde allt för fort) och var nära på att köra på hästen jag red! Och eftersom Willow (hästen) var rädd för bussar började han galopera (stavning?) Ner i ett dike och sedan stegrade han sig. Då tappade jag taget och rammlade av hästen. Och min armbåge kom mot en vass sten. Och då gick min armbåge av.
Mvh Emelie 
Ronja06 usch detta lät inte kul
Själv är jag hemkommen från läkarn.
Fick en redig kur med medicin samt en elak spruta med stelkrampvac!
Men katten mår ok.
Nu ska jag ha en bra dag, hoppas ni har det med
Mvh medde

Hej hej!
Nu e jag här, har varit i stan idag och handlat med min familj:) Lite köpte jag iaf:)
* 1 kg undulatfrön
* Presenter till min kompis som fyller 17 år imorgon:)
* Ett par plasttofflor, ni vet såna som är populära nu:) Lila med blommor:P
medde - AJ! Fy, kan riktigt känna smärtan:( Jag blev biten en gång genom nageln av min ena undulat, när jag skulle ge dem en större bur och då var tvungen och ta i fåglarna. Då blev jag biten, men en fågel har ju inga baciller i näbben direkt så det hände inget…
Men en gång när en av mina katter blivit påkörd, Lurvis hette han. Han hade gömt sig inne i grannens bod, det var en glugg i väggen som katten krupit in genom. Då skulle jag gå in och ta katten, och da bet han mig i handen, riktigt hårt. Men jag tänkte inte på det, för katten skulleju tas till veterinär. Han hade så ont att han bet mig….
Katten fick avlivas då ena bakbenet var så pass illa skadat att veterinärerna inte ville operera. Så Lurvis fick somna in den 9 September 2001.
Dagen efter fick jag åka till läkaren, då jag höll på att få blodförgiftning. Jag fick sedan gå på antibiotika i 10 dagar.
Men så är det, djuren i första hand. En själv kommer sen. Så är det…. ;)
Ronja06 - Låter inte skönt med att bryta armbågen, hade en klasskamrat som gjorde det. Han får ha skruvar i armen i hela sitt liv. Det kanske är samma för dig?
Kramar/Carro
Nu säger jag
Go natt!!
Ska försöka sova nu efter denna natt som va.
Handen värker som attan%¤^^%&%*^^^
Har lyckats över dagen att bli så röd och infekterad,
Men nu ska jag inte sitta här och gnälla!!
Hoppas att ni har en forsatt trevlig fredag kväll!
Vi hörs sköt om er!!
Mvh medde

#8 Ja, detsamma! Natti Natti :)
Det är TISDAG idag:P heheh
Kramar/Carro
#7: Nej, jag behöver inga skruvar i min arm resten av livet. Behövde det dock under 8 lååånga veckor.
Mvh Emelie 

#10 Vad skönt:) Kan förstå att dem 8 veckorna blev väldigt långa….
Kramar/Carro