Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1358 ggr
Gittan
0

Vårens alla dofter

Nu börjar ju våren göra sitt intåg i landet. Hur reagerar era hundar på alla dofter som kommer under våren?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Beckibus
0

Bromskloss. Det går knappt att få bort henne från alla buskar osv. Men jag går bara så springer hon ifatt.

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

medde
0

#1 Haha,, Bromkloss var verkligen ett bra ord.

Så är även mina numera nosen i backen och tvärstopp hela tiden. Så visst märker man en stor skillnad nu när snön börjar försvinna helt från backen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kitten86
0

Min stannar inte upp men springer därmed med nosen både i backen och i vädret och luktar sig fram nästan hela tiden. Han tycker även att det är roligt att spana upp i skyn på fåglarna som är på väg att flytta tillbaka.

Senast igår ville han följa efter ett svanpar som flög lågt, han är smart för det är ju bara att höja blicken och sen följa dem (om inte matte säger stopp, vilket han tycker är oschysst)

_Wilma
0

Wilma är också en "bromskloss" nu när snön försvunnit. Hon hittar hela tiden intressanta saker att undersöka och nosa på. 

Och så drar hon in rätt så mycket grus och sand, och ibland det blir till att gå in i duschen direkt.

Sajtvärd på Sheltie IFokus

medde
0

34 Suckar.. Sand och grus urk! Känns igen mycket. Jag känner man dammsuger nog 2 ggr dagligen nu. Jag har 3 hundar som tar med sig sandlådan in

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kitten86
0

Även här blir det direkt in i duschen efter långpromenaden för att duscha bort all sand och annat skojj som beslutat sig att följa med in genom att sitta fast i mag- och benhår 😉 Känner igen allt för väl att man har lokala sandlåde fläckar hemma där hunden legat och vilat en stund…

Linnsan91
0

Det märks jättetydligt att våren är påväg. Texas går med nosen i backen hela tiden och stannar för att låta sig fascineras av Allt..! En vanlig runda tar gaanska lång tid att gå nu, men det beror nog mycket på att han precis har blivit könsmogen också.