God morgon 18/7 2007
Hej!
Idag skiner solen, jätteskönt:) Jag ska till en kompis idag som fyller 17 år, hennes mamma bjöd in mig. Min kompis vet inte att jag ska komma så det ska bli en överrskning:) Så klockan 15.00 ska jag vara hos henne, och jag sover då över tills imorgon. Då åker jag till min farmor på eftermiddagen för att måla, blir borta till måndag - tisdag nästa vecka. Sedan på torsdagen åker jag till Danmark och blir borta resten av den veckan. Så jag kommer inte vara inne så mkt ett tag… Kommer sakna er!
Ha det bra allihop!
Kramar/Carro
Här skiner solen också! Skall iväg till havet med Ronja senare idag. (förhoppningsvis). Sedan skall vi iväg och köpa lite saker till Ölands resan. Jippie! Vi åker på Lördag och är därefter borta en hel vecka. Men har med mig den bärbara datorn så jag kan vara inne lite då och då. :))
Låter som en härlig dag du kommer få Prizma_o_kristall. 
Mvh Emelie 

#1 Ja, jag hoppas på det iaf:) Men nu försvann solen… Fast det kanske bara är tillfälligt, jag hoppas på det iaf:)
Önskar dig en härlig Ölands-resa!
Kramar/Carro
God eftermiddag. Här blåser det så det är sol ena timmen och mulet andra timmen, men inget regn. Däremot totalt svarta moln på vissa ställen kan man se. Ha en bra resterande onsdag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hej hej
Idag har det inte direkt varit sol.. eller ja sol men mycket moln :P
Jag har städat åt fiskarna och varit med kaninerna, vi har också möblerat om i vardagsrummet :)
Många ska bort.. kommer bli tomt…
men ni ska ha det så kul