agility smygdebut
I söndags gjorde jag och min Levis en smygdebut i agility på en inofficiell nybörjarklass,som en hoppklass fast både däcket och slalomet var borttaget,så det var en rolig springbana.
Hur gick det då?Jo han rev första hopppinnen,då bestämmde jag mig för att köra på fart och inte stanna och ta om ifall det skulle bli fel någonstans och fel blev det,han sprang förbi 2 st hopphinder.men sedan gick det så himla bra och vilken fart han hade.
Jag var så nöjd med vår lilla debut trots att jag valde att diska oss,bättre i dagsläget att behålla farten och glädjen.😃
Vad kul! Att det var en positiv upplevelse måste ju betyda mycket.
hejja dig !
jag vet hur svårt det kan vara att hålla humöret uppe när det itne flyter på en tävling, därför la jag av efter 2-3 tävlingar.
Tränat agility flera år bara för skoj och gymnastikens skull. så skoj det är! Min Lovis älskar det och vill ha hela planen för sig själv :P hehe
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
Vad roligt att ni börjat ge er ut på agilityplan i tävlings sammanhang! Och visst vill man ha fart och glädje..! Sen får man gå hem och fortsätta slipa och träna för att sen ge sig på ett nytt försök.
#0 Verkligen bra tänk och agerat! En blomma till er🌺
All lycka till i framtiden.
Ps, Superfin bild du visar Ds
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥