God Morgon! 20/7
Idag lyser solen starkt, och det är väldigt varmt. Daggen som ligger i gräset glittrar så vackert då morgon solen skiner. Ett och annat moln ser man ju, men det spelar inte så stor roll. Imorgon åker jag och familjen till Öland. Så denna dag kommer vi troligen mest att handla och packa det sista. Hoppas ni har lika fint väder som vi har här hemma! Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
God Morgon!
Nu är vi hemma från våran tur i småland vimmerby.
Har varit på astrid lindgren värdl,
Mycket uppskattat av min tös.Ok! sak erkännas jag hadde kul jag med.
Förutom en stund då hon gick och sjöng i parken.
På vägen ner köpte jag en cd blandad, där var makoolio med med Ingen sommar utan reeage.
Tösen min lärde den sig fort och gick och sjöng högt och ljudligt"det ska vara reeage på sommarn med hemkört och cola lite lulli var dag"
Hmmm Några föräldrar stirrade stint på oss där vi gick! ajaj
Men nu åter till vardagen igen.
Hoppas ni får en härligt dag alla!
Solen skiner så allt på topp!
Ha"re Mvh medde
Ha det bra på öland Ronja06 , vi kommer att sakna dig. välkommen hem igen snart!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag! :)
Här är det sol, perfekt! För nu har min kanin Channie fött ungar!!! :D är superglad! Hittade åtminstonde en unge i boet som kravlade och bökade :') men Channie kanske har någon kvar i magen… hmm.. vem vet, sen kan det ju oxå ligga någon nergrävd längre ner i boet :D
Ronja06: hoppas du får det bra på Öland :)
Medde: hehe ja men det är klart man ska sjunga å va gla' :D
2# visst ska man sjunga å va glad,
Men 7½ år och sjunga" hemkört och cola,och va lite lullig var dag. Det va nog lite magstark för vissa mammor där.
Men visst markoolio är en kul prick!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 hehe :P
God kväll ska snart gå till sängs. Tror att barnen håller sig vakna längre än mig i kväll
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld