Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1873 ggr
Evlin12
0

Promenad i Göteborgs trakten??

Är det någon som känner till om det blir någon promenad i Göteborgs trakten??

Frosstis
0

Igår hade vi en. Vi kommer ha en imorgon också, kika in på hundar iFokus. Vi möts vid linnéplatsen (det finns ett slags konstverk där, där möts vi) och sedan promenerar vi till hundgården där hundarna får busa.

Runt 14.00 :)

Tjalleman
0

Du ver väl om att sheltieklubben har promenader sista söndagen varje månad ute på "tippen" fiskebäck.Det är rätt många shelties i alla åldrar och färger.Kl 14.00 samling på parkeringen.

Evlin12
0

Ang Sheltie promenad!

Tack både Paulinabieber och Tjalleman för era svar.
Tjalleman vilket samanträffande, jag va i Mölnlycke Zoo affär i lördags och då kom det in en kvinna med en Sheltie (Blue Merle) och hon berättade också om just denna promenaden i Fiskebäck.

Hur länge brukar den hålla på? Alltså va jag kommer ihåg så startade den kl 14.00 eller? När slutar den? Jag åker buss så jag vill gärna kolla busstiderna.

Kramiz Evlin o Micki (han va 11 mån den 15 april)

Tjalleman
0

#3 Jag bor i Mönlycke,träffade den bluemerle hanen på promenaden sist.Tyvärr är jag inte hemma i slutet av april när nästa promenad är.

Som sagt så börjar det kl 14.00 brukar ta 1-1,5 timme .

Evlin12
0

Aha va kul. Ja hon pratade om någon som skulle flytta eller hade flyttat till Mölnlycke. Va det du eller? Jätte liten världen är egentligen. Helt otroligt.

Får se om jag går denna söndag. Vore kul. Men har ingens telefon nummer eller mail.

Mitt mobilnr är 0702-326362 och min mail är eva@evlin.se

vore kul om du hörde av dig.

Varma kramizar från Eva o Micki

Tjalleman
0

#5 Nej det var inte mig hon pratade om ,jag har bott i Mölnlycke lääänge.

Var bor du själv?

Evlin12
0

Jag bor i Landvetter.

Varma hälsningar Eva (som heter Evlin) här på nätet. Det är en förkortning av Eva Lindström.

Här gärna av dig. Maila eller något. Vore kul att språkas lite.

Tjalleman
0

#7 Jag kommer att höra av mig,just nu är det lite körigt,går på agilitykurs både på tisdagar och onsdagar,till helgen (fredag eftermiddag)bär det av till Tranås för att tävla agility,kommer hem sent söndagkväll.torsdag måste jag handla och packa bilen.

Hoppas att du kan gå med på sheltiepromenaden på tippen kl 14.00,hundarna tycker att det är rätt roligt.Som sagt kan jag inte den här gången.

Jag heter Helen förresten.

Evlin12
0

Hej Helen!

Ha det så trevligt i Tranås.

Varma hälsningar Eva / Evlin

emma93
0

#9 Du har pm!:)

Evlin12
0

Hej Emma!

Vad menar du med att jag har pm:) ???

Evlin12
0

Hej Alla!

Jag har en fråga till er alla här, som har Sheltiesar.

Va säger ni om sele till dessa hundar??

Är det någon som har erfarenhet av en Kong leksak. Tänkte nämligen köpa en sån för att fylla med något gott. T.ex falukorv, eftersom min Micki gärna vill skälla när någon kommer in på mitt rum. Han vill att dom ska bry sig om honom istället för att prata m matte.

Varma hälsningar Evlin

emma93
0

#11. Att jag hade skrivit ett meddelande till dig, och jag såg nu att du sett det. Toppen!!:)