Bildtråd
Fina bilder! :)
Får man fråga vilken kamera du har köpt? (Håller på och tittar på en kamera till min dotter.)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Tackar! Har fotat en hel del sista veckan, testat diverse inställningar etc. Det är såå roligt att fotografera och ännu roligare när man har en bra kamera!
Jag köpte efter mycket om och men en Canon 650D. Hittade bra paketpris på NetonNet. Sen har jag tänkt köpa till ytterligare ett objektiv längre fram. Tills dess kan jag låna då både min bror och ena farbror fotar med olika Canon kameror 😎 Det finns billigare kameror på marknaden men den här är värd varje krona..
#15 Haha,vilken galen vovve,superläckert kort.Där var det ingen liten tunga.
Nej, ibland bjuder han på hela 😉
#15 Vilken härlig bild du fick till där, superläcker 😃
//Jonnix
Tackar! Ja, det är kul med den här kameran att alla galenskaper hinner fångas med på bild 😎 Han ser ju smått crazy ut, men men…
Han älskar sin agility!
Härliga River! :D
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#15 Ha ha ha, helt underbart!😂
Vad har du för kamera och vad kostar en sådan?
//Jonnix
Jaa, eller hur!! Garvar varje gång jag ser bilden. Så typiskt min kille i "full crazy agility mode" 😃
Svarat i #13 också, men dessa bilder är tagna med min nya kamera som är en Canon 650D med tillbehörs kit.
Okej tack missade det inlägget. Ska inomhus kolla :)
//Jonnix
Inga problem! Kan verkligen rekommendera kameran!
Ingen annan som vill vis upp sin nuvarande favvobild på sin hund??
här är min jobbiga, dragiga, simmande och älskade Golden Retriever när han är på tåget upp till sin uppfödare, Alltid kul med kull-träff med syskonen efter den långtråkiga resan på tåget…
ja, han har stor/bred nos på den bilden… 😛
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Men fin bild på henne iaf!
# 30 River är riktigt duktig! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Tackar! Jaa, han börjar bli riktigt vass faktiskt. Det är när man lyckas fånga han "in motion" som man verkligen ser hur han jobbar och hur långt han kommit och vilken snits han har 😎
Kände mig tvungen att göra något roligt av bilderna på honom när han jobbar sig genom gungan!