Helg 18-19 MAJ
Halloj alla sheltie människor därute…. Då har veckan gått fort igen och det är åter dax för helg 😃
Vad har ni för planer? Ska det solas eller kanske påtas i trädgården?
Själv ska jag jobba 😕…
Men på eftermiddagarna tänkte jag fixa ute på tomten hemma. Känns så produktivt att ordna saker ute i det fina vädret!!
Iallafall: God helg på er alla där ute!!
I dag lördag är vi i Lindesberg tävling. Imorgon tar vi det nog lugnt =)
Hoppas det går bra på tävlingen!
Själv kommer vi ta det ganska lugnt. Ska försöka ta en del foton på blommor nu när det äntligen kommit en del.
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Bidde lite tråkigt väder här så trädgård och solandes får nog vänta…
Tur att vi inte skjöt upp premiärbadet för hundarna tills idag haha 😃
Idag ska jag nog mest pyssla om chinchillorna och nät-shoppa…🤐
#1 Tävlar ni? Lycka till isåfall! =)
~mikkan
God kväll,
Nu har jag just sett Sverige ta sig vidare i hockeyn. Så kan vi göra samma sak i finalen med Robin i kväll? Hoppas han är däruppe i täten, Men ärligt tror jag inte det men jag har inte hört så mycket av dom andra ländernas låtar.
I morgon ska vi i familjen i väg på ett kosläpp och se, ska bli kul att få ytsra kor äntligen få komma ut och få gräs under sig..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#4 Mysigt!! =)
#5 Kollade jag med men hoppades på Finland, nu får jag hoppas på att Finland gör bra ifrån sig i ESC även fast låten inte var min favorit…😃
~mikkan
#6 Har inte hört Finlands. Danmark har jag hört och den var faktiskt inte så dum alls
#2 och 3 - ja det var tävling i dag, nu har vi fått sista pinnen i agilityn och är nu uppflyttade i både hopp och agilityklass till 2:an!
Imorgon tar vi välförtjänt vila!
Stort grattis! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Hoppas det gick bra för er på tävlingen!
Jaa, nu börjas det knoppas och blomma lite varstans, äntligen 😃
Nät-shoppa är alltid kul!
Låter inte alls som en dum helg. Mysigt torp!!
Grattis Sverige i hockeyn!
I esc får man väl vänta och hoppas. Som vanligt är ju bidragen otroligt blandade. Så länge sverige inte hamnar i botten blir jag glad. Tror tyvärr inte att Robin's låt kan ta oss så långt som man skulle vilja…
Jaa, vi får väl hoppas för att Norden placerar sig bra!
#8 Grattis ✨ Vad kul
🏆Jättestort grattis till er båda!! Vad roligt ✨