God morgon 23/7 2007

Idag regnar det hos mig, det ska visst bli ett riktigt busväder idag… Igår kom jag hem från min farmor, har varit hos henne och målat nu i några dagar. Det var roligt:) Och då hade jag Frankie med mig:) Så vi var ute på flera härliga långrundor tillsammans. Pyret var hemma hos mamma, pappa och lillebror:)
Idag hade vi funderat på att fiska, men det går nog inte tyvärr… Det ser inte lovande ut, inte väderprognoserna för idag heller:/
Ha en bra dag alla!
Kramar/Carro
God Morgon! Här är det inte heller toppen väder. Men enligt vädret skall det bli soligt resten av veckan här på Öland. :) Jag hoppas verkligen detta!
Idag kommer vi främst att sitta framför TV.n. Läsa och vara med Ronja. Så mycket planerat har vi inte för idag. Mvh. Emelie & Ronja
Mvh Emelie 
Go morgon!!
Samma här vädret är inte bra.
Blåst och regn! hujja mej!!
Men tror vi ska ut och bowla i dag tösen och jag!
Ute kan man ju inte vara.
Men det är ju klart jag kan ju vara här hos er.
Vilket är kul!
Saknat er nu när ni varit borta,både ronja06 och prizma_o_kristall
Ha en bra dag
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God eftermiddag!
Ber om ursäkt om jag inte vara aktiv dom senaste dagarna men fredagen den 20 juli hämtade jag lilla Ronja!! Då var hon 9v och 3 dagar. Helt underbart söt. Men det är ju alla valpar! Ronja och Ivan funkar jätte bra ihop, det är jätte skönt! Några olyckor inne har ju förstås inträffat, men inte kan man bli sur på en sådan liten godbit! Ronja har väckt mig dom senaste mornarna klockan 06.00 och då är det bara ut och kissa med henne! Men idag väckte hon mig inte föränns klockan 08.00 och då hade hon lyckats hålla sig hela natten! *Stolt* Hon låg och bet på sin filt medans jag låg där och sov.
Vi har gjort massor idag och igår! Igår prövade Ronja för första gången att gå i koppel. Vi tog även med oss Ivan såklart vilket underlättade enormt för då blev Ronja väldigt trygg i sig själv och det såg ut som om hon inte hade gjort något annat än att gå i koppel. Sedan var vi ute med båten igår också i det fina vädret. Det var toppen skoj tyckte "lillfisen" även om det var lite läskigt i början. Sedan idag tränade vi inkallning vilket är väldigt viktigt. Ronja kom som ett spjut fram vilket var jätte kul att se! Sedan tränade vi lite sitt också och även det gick bra. Hon kollade bara till höger och där satt Ivan och väntade på sin godbit som jag hade i handen och sedan gjorde hon likadant.
Det är jätte kul att se att hon har funnit sig till rätta och är inte det minsta orolig. Hon pep inte ens första natten.
Ursäkta det långa medelandet. Men har ju inte skrivit på länge och jag får ju passa på medans Ronja sover för sedan blir det bara ut och kissa och leka!
Ha det bra!! //Malin
# 3
inte behöver du be om ursäkt att du ej varit inne på ett tag!
Men jättekul att DU är tillbaka igen.
Tror att vi här saknar er alla när ni borta ett tag
Klart att vi "vallar" in varann så vi vet allt ok med er
Hur som helst nu ska jag och tösen snart gå och sova i detta regn och rusk väder
Ha en bra kväll alla!!
Natti medde
mali3033. Va fint det verkar att gå med Ronja
samt vad duktig hon är
Nos pussa henne! från medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
hej hej
idag har det fortfarande varit riktigt fint väder :) så jag har badat m.m.
malin3033: va kul att du fått hem henne nu :D ganska praktiskt att hon bara kan kolla på vad andra hunden gör (nu i början :P) för att veta vad hon ska göra :P duktig :)
Jo men precis. :) Men inte får hon följa med på dom riktigt långa promenadernaän inte. Det är hon på tok för liten för.