Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 767 ggr
medde
0

God morgon 24/7

God morgon på er alla!!
 I dag är det faktiskt lite sol ute,men bara lite!
Hoppas ni alla får en bra dag .
Här hemma är det just nu en krigszon mina katter slåss!
Menar då slåss! inte kul.stora beslut måste fattas snart,
Såär det,
Men ska fösöka njuta av min dag ändå.
 Ha en bra dag alla!
Mvh medde

PS, vill bara tala om att varje morgon låses tråden för dagen innan.
sett att ni börjar tala med varann i tråden,ta det då som riktmärke att ni ses i nästa god morgon tråd Ds

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God eftermiddag! Eller kanske förmiddag? Aja, är inte så bra på det dära, men förmiddag är det väl fram till lunch? Och nu är klockan 13.01.

Iallfall. Här skiner solen men det har regnat inatt. Ronja och Ivan busar och har roligt. Jag har inte planerat något speciellt för dagen. Vi får se hur det blir. :)

Jojsan
0

#1 hehe håller inte heller reda på det där :P men nu är det nog eftermiddag iaf :P

Ja, god eftermiddag! :) Idag har det varit från och till varmt men ett tag var det riktigt länge sol så då passade jag på att bada :-)

Tidigare i morse blev jag klar med mitt första lyckade kaninhinder :D (de första 2 var inte så lyckade :P).

Undras vad vi ska äta ida.. humm.. :P aja, vet inte vad jag ska göra senare, kanske bygga fler kaninhinder :P

Gittan
0

God kväll. Nu har jag och sonen kommit hem från vår utflykt till High Chaparall. Vilken liten gentleman han är. Skötte om mig med satbjudningar. Höll upp dörrar. Drog ut stolen när jag skulle sätta mig osv. Där gick man med cowboyhatt på huvudet och en vaksam som son med händerna på pistolerna han hade i hölstren

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Men jösses vilken prins du har!
Blir nästan tårögd att läsa detta!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

#3 va kul :)

Inlägget är låst för nya kommentarer