Artikeltävling - Vad din hund betyder för dig!
Hej!
Nu kör vi igång med en tävling för er medlemmar. En tävling där ni får skriva ihop något om vad din hund betyder för dig. Ni kan skriva det tex i word, och läga in lite bilder om ni vill. Sedan skickar ni detta till mig Prizma, eller till medde för granskning och om allt verkar bra så publicerar vi det till en artikel.
Det blir ett fint pris till vinnaren, men även 2:an samt 3:an belönas.
Regler:
* Endast 1 bidrag per medlem, har ni flera hundar så får ni skriva om vad era hundar betyder för er:)
* Alla raser får deltaga, har ni ingen sheltie men en annan hundras och är medlem här så får ni deltaga :)
Omröstning:
När tävlingen pågått hela november ut lägger jag eller medde in en omröstning på varje artikel. Sedan håller omröstningen på ett litet tag:)
Mvh//Prizma_o_Kristall och Medde
Wow! Detta blir helkul tror jag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
när avslutas det??? Hade skrivit en jätte fin hos min morfar, men så krånglade iFokus sidan och jag kunde inte skicka in den. Och nu åker jag till Spanien i en vecka, hinner jag skicka in den efter? Låter jätte spännande!

#2 Ingen fara! Riktigt när det avslutas är inte riktigt bestämt ännu, men minst en månad kommer den hålla på:)
Kramar/Carro
Inga problem du hinner. Prommis! Ha det så bra i Spanien, sola bada och ha det riktigt bra nu. Så hörs vi när du kommer hem, ser fram imot att få läsa den artikeln.
Ha det riktigt gott .Vi hörs igen då du hemme//medde
#2: Ha det så bra i Spanien!!!
Mvh Emelie 
Petar upp denna tråd, då jag vet att vi har så duktiga medlemmar på att skriva här.Så hoppas på mera bidrag.
Är det ingen mer som vill skriva?, tycker det är så synd då vi har så jätteduktiga skribenter här på sajten.

Jag skulle om jag kunde skriva ^^,

Kajsa,, Låt ditt hjärta skriva åt dig:) Känslor väger såå mkt mer än ord, du förstår nog vad jag menar;)
Skriv med hjärtat helt enkelt:)
Kramar/Carro
Kajsa_ Klart att du kan. Du är jätteduktig, det har vi ju redan sett på dina fina och kloka inägg du gjort här på sajten, så kör på du.

Haha ni är underbara ni :) Nje, får se vad jag hittar på :)
#12 Läst ditt bidrag, kan bara säga. va vad det vi sa!! jättebra gjort.
när avslutas det hela?
Tror det är nu i nästa vecka, runt månads skiftet. ska kolla med Prizma_o… skriver in det här i morg.

#13 Tusen tack